کیوسک نظرسنجی و یا تبلت نظرسنجی uCheck مخصوص هتل ها بهترین وسیله جهت جمع آوری نظرات مهمانان هتل
امروزه با رونق گرفتن صنعت گردشگری بازار هتل ها بشدت گرم شده و سرمایه گذاران با استفاده از این حجم تقاضا به دنبال عرضه ی هتل های لوکس و چند ستاره هستند. بدین ترتیب رقابت میان این هتل ها شدت گرفته و مهمانان قبل از رزرو هتل در مورد آن هتل تحقیق می کنند تا از نظرات مهمانانی که قبلاً در آن هتل اقامت داشته اند، استفاده نمایند و سفر خوبی را تجربه نمایند. مدیران هتل ها نیز همواره به دنبال جلب رضایت مهمانان خود بوده تا بتوانند در آینده از آنها مجدداً پذیرایی کنند و هتلشان را به دیگران پیشنهاد دهند. درصورتی که فردی انتقادی از هتلی که در آن بوده، داشته باشد ، نقد خود را در شبکه های اجتماعی همچون TripAdvisor در معرض دید عموم قرار می دهد و معمولاً مدیران هتل توضیحاتشان را در زیر نقد آن شخص می نویسند تا جلوی انعکاس تبلیغات منفی را بگیرند.
نرم افزار نظرسنجی uCheck مخصوص هتل ها این امکان را به مدیران هتل می دهد تا قبل از انتشار جلوی اینگونه انتقادات را بگیرند و مهمانشان را راضی نگهدارند. قبل از انعکاس تبلیغات منفی در شبکه های اجتماعی ، از انتقادات مهمانانتان مطلع گردید.
جمع آوری اطلاعات در هتل ها نرم افزار نظرسنجی مخصوص هتل ها ، وسیله ای جهت جمع آوری نظرات مهمانان. توسط نرم افزار نظرسنجی uCheck به طرق مختلف می توان اطلاعات مهمانان را جمع آوری نمود. هر چه اطلاعات بیشتری از مهمانان در یافت گردد می توان بررسی دقیق تر و تصمیمات موثرتری گرفته شود.
روش های جمع آوری اطلاعات در هتل ها
- کیوسک نظرسنجی در لابی هتل : تهیه کیوسک نظرسنجی uCheck و نصب آن در لابی هتل ، سالن غذا و یا در مکانی که تردد بیشتر می باشد. همچنین می توان از این کیوسک جهت اتصال به وب سایت TripAdvisor استفاده نمود تا افراد بتوانند نظراتشان را در بخش هتل مربوطه وارد نمایند. همچنین این کیوسک ها مستقیم به شبکه متصل بوده و به صورت بیسیم اطلاعات دریافت شده را به سرور انتقال میدهد.
تبلت نظرسنجی در رستوران و کافی شاپ هتل : تهیه تبلت نظرسنجی برای رستوران ها و کافی شاپ های هتل ، تا گارسون پس از صرف غذا تبلت را بدست مهمانان داده تا وی در نظرسنجی مخصوص رستوران هتل شرکت نماید و نظراتش را در مورد کیفیت غذا ، نحوه برخورد و غیره بدهد.
- تبلت نظرسنجی در پذیرش هتل : تهیه تبلت نظرسنجی برای بخش پذیرش هتل تا در هنگام Check Out بتوان در مورد نحوه سریس دهی ها ، چگونگی اتاق ها و ... از مهمان سوال شود.
نظرسنجی هنگام اتصال دستگاه مهمان به اینترنت : مهمانان اغلب جهت اتصال به اینترنت اتاق مجاب به وارد نمودن اطلاعات اتاق می باشد و به محض اتصال دکمه شروع نظرسنجی به آن ها نمایش داده می شود که در صورت کلیک بر روی آن می توانند نظراتشان را در پرسشنامه مخصوص هتل وارد نمایند.
- نظرسنجی کاغذی در اتاق : هر چند این نوع نظرسنجی بسیار پرهزینه و ابتدایی می باشد اما بعضی افراد این روش را ترجیح می دهند. در این روش می توان توسط نرم افزار uCheck فرم نظرسنجی چاپ گردد و پس از جمع آوری اطلاعات می تواند توسط یک اپراتور وارد سامانه نظرسنجی uCheck گردد.
- اپلیکشن موبایل : ساخت یک اپلیکیشن موبایل جهت برگزاری نظرسنجی و امکانات بسیار بیشتر مثل معرفی هتل ، گالری ، رزرو هتل و ...
- وب سایت هتل : امکان برگزاری نظرسنجی بر روی وب سایت و تجمیع اطلاعات در سرور سامانه نظرسنجی هتل
مزایای برگزاری نظرسنجی در هتل
- معدل گیری از متغیر های کیفیت سنجی در هتل
- ارزیابی نحوه برخورد و انجام وظایف خدمه
- بررسی میزان رضایت مهمان از خدمات ارائه شده
- بررسی کیفیت غذای رستوران
- بررسی میزان نظافت اتاق، سرویس ، استخر و ...
- دریافت انتقادات و پیشنهادات
نحوه ی برگزاری نظرسنجی در هتل در هر شرایطی ذهن مهمانان خود را بخوانید و از رضایتشان مطمئن گردید
کیوسک یا استند ایستاده
.تهیه کیوسک های ایستاده نظرسنجی که معمولاً در لابی ، رستوران ها و کنار درب خروج نصب می گردد تا مهمانان در هنگام انتظار در لابی و یا خروج از هتل نظرشان را اعلام نمایند. کیوسک های نظرسنجی بصورت بیسیم به سرور متصل می گردند و نیازی به اتصال هیچ وسیله ای جهت دریافت خروجی ندارد .
کیوسک یا استند رومیزی
تهیه استند رومیزی یا دیواری و نصب آن بر روی کانتر پذیرش تا مهمانان در هنگام CheckOut و یا انجام امور خود در نظرسنجی شرکت نمایند.
تبلت نظرسنجی
ایجاد پرسشنامه بر روی تبلت و ارائه آن توسط گارسون و یا مسئول پذیرش به مهمانان در هنگام خروج و یا Check out. این روش در رستوران ها و پذیرش بیشترین کاربرد را دارد و بهترین روش بوده چون می توان اکثر مهمانان را مجاب به شرکت در نظرسنجی نمود.
جهت مشاهده نمونه فرم نظر سنجی هتل ها به صفحه نمونه پرسشنامه مراجعه کنید.