صدای بازار و مخاطبین را بشنوید!

سامانه نظرسنجی ucheck ابزاری آنلاین می‌باشد که به شما کمک می‌کند با ساخت پرسشنامه و جمع آوری پاسخنامه ها براحتی داده ها را تحلیل کنید و در سریع ترین زمان ممکن بهترین تصمیم را برای کسب کارتان بگیرید.

جهت اطلاعات بیشتر کاتالوگ زیر را دانلود کنید و از کلیه امکانات نرم افزار آگاه شوید.
Image

ثبت نام در یوچک

برای شروع و استفاده از یوچک، به راحتی و در کمتر از یک دقیقه در یوچک به صورت رایگان ثبت نام کنید و از امکانات ما بهره‌ مند شوید.

ساخت پرسشنامه آنلاین

با ده دقیقه آموزش، پرسشنامه خود را طراحی کنید. و از انواع سوالات مانند؛ ماتریس، اولویت بندی، nps  و... برای ایجاد فرم خود بهره‌ ببرید.

 

انتشار پرسشنامه آنلاین

از روش‌هایی مانند؛ پنل پیامک و ایمیل، کیوسک و... برای ارسال پرسشنامه آنلاین می‌توان استفاده کرد. انتخاب روش مناسب بستگی مخاطبین شما دارد.

 

گزارش گیری پاسخنامه‌ها

با یک گزارش دقیق نتایج نظرسنجی را بررسی کنید و بر اساس داده‌ها جمع آوری شده اهداف سازمانی تعیین شده خود را بررسی  و در نهایت در مسیر حرکت کنید.

کاربردی‌ ترین امکانات یوچک

در زیر برخی از کاربردی ترین امکانات یوچک در بخش‌های مختلف را می‌توانید مشاهده کنید.

  • انواع سوالات باز، ماتریس، اولویت بندی، رتبه بندی، آپلود فایل، ایموجی و...

  • ارسال پرسشنامه از طریق پنل پیامک و ایمیل

  • کیوسک لمسی آفلاین و اپلیکیشن پرسشگر آفلاین

  • لینک شبکه اجتماعی و لینک اختصاصی

  • اعتبارسنجی، روابط منطقی و احراز هویت

  • سیستم امتیازدهی و شاخص گذاری

  • رنگ بندی و سفارشی سازی فرم پرسشنامه آنلاین

  • داشبورد گزارش گیری از فرم پرسشنامه

  • دانلود اطلاعات پاسخنامه‌ها به صورت اکسل

  • طراحی و ساخت فیلتر بر اساس پاسخ، شاخص، سوال و...

  • مشاهده انواع نمودارهای میله‌‌ای، دایره‌ای عقربه‌ای و...

  • دریافت پاسخنامه‌ از طریق اپلیکیشن، ایمیل، تلگرام و API

سوالات متداول

هزینه استفاده از یوچک چقدر است؟

هزینه اکانت ماهیانه یوچک برای پکیج‌های مختلف بر اساس نیاز مصرف کننده متفاوت است. در یوچک سه پکیج پایه، پیشرفته و سازمانی موجودد است. برای اطلاعات بیشتر از امکانات و تفاوت‌های پکیج‌های یوچک بر روی اینجا کلیک کنید.

مقالات

چگونه بهترین پرسشنامه آنلاین‌های آشنایی با مشتری را طراحی کنیم و تجربه را بهبود ببخشیم

بدون شک، آشنایی با مشتری یکی از مهم‌ترین و اغلب چالش‌برانگیزترین مراحل در سفر مشتری با برند شماست. در واقع، فرآیند آشنایی معمولاً لحن تعاملات بعدی آن‌ها با کارکنان شما، برداشت آن‌ها از پیام‌های شما و ...

برترین سوالات پرسشنامه آنلاین مشتریان برای دریافت داده های ارزشمند

وقتی کسی می‌پرسد: «امروز حالت خوب است؟» چگونه پاسخ می‌دهید یا اگر کسی بپرسد: «امروز چه احساسی داری؟» احتمالاً به این دو سوال به طور کمی متفاوت پاسخ خواهید داد. شما ممکن است این پدیده را در تجربیات پرس...

چگونه اصطکاک در مسیر مشتری را حذف کنیم؟

در دنیای امروز که رقابت بین کسب و کارها به شدت افزایش یافته است، ایجاد تجربه‌ای بی‌نقص برای مشتریان بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. یکی از چالش‌های بزرگ در این مسیر، وجود نقاط اصطکاکی است که می‌تواند ...