پرسشنامه آنلاین، ابزار هوشمند نظرسنجی مشتریان

یکی از وظایف مهم و اساسی تیم‌های CRM در هر کسب‌وکار، سنجش رضایت مشتریان و محصولات و همچنین ایجاد رابطه‌ای پایدار با آنهاست. یکی از مهم‌ترین اصول این بخش شنیدن نظرات و صدای مشتریان است. یوچک با ارائه کلیه راهکارهای نظرسنجی چه به‌صورت آفلاین و چه آنلاین بستری مناسب برای فعالیت‌های این بخش فراهم کرده است. یوچک به این بخش کمک می‌کند تا به‌صورت پیوسته در تعامل با مشتریان بوده و با ایجاد فرم‌های نظرسنجی و پرسشنامه‌های سنجش رضایت و کیفیت محصول، به بینشی عمیق از خواسته‌های مشتریان و نقاط قوت و ضعف محصولات و خدمات خود دست یابند.

  • جمع‌آوری اطلاعات مشتریان

  • بررسی میزان رضایت‌مندی از خدمات و محصولات

  • بررسی میزان وفاداری مشتریان NPS

  • ثبت سفارش و عضویت باشگاه مشتریان

  • فعالسازی گارانتی

پرسشنامه آنلاین یوچک، بستر توسعه ارتباط با مشتری

uCheck راهکاری هوشمند برای انجام نظرسنجی‌های بخش ارتباط با مشتریان است. استفاده از فرم‌های نظرسنجی آنلاین، روش‌ها متنوع انتشار نظرسنجی‌ها شامل ارسال لینک نظرسنجی به‌وسیله ایمیل و SMS تا استفاده از کیوسک‌های نظرسنجی، و گزارش‌گیری لحظه‌ای و حرفه‌ای از داده‌های گردآوری‌شده، بستری کم‌هزینه و پرکاربرد را برای شما فراهم می‌کند. در تمامی مراحل ارتباط با مشتریان، می‌توانید به‌سادگی اطلاعات موردنظر خود را گردآوری کنید، گزارشات قابل‌تحلیل به مدیران و برنامه ریزان ارائه دهید و فرصتی برای شنیدن بهتر صدای مشتریان ایجاد کنید.

  • طراحی فرم‌های نظرسنجی آنلاین

  • انتشار به روش‌های مختلف

  • گردآوری، تجزیه‌وتحلیل در لحظه

  • کیوسک نظرسنجی

نمونه پرسشنامه

 نمونه‌هایی از پرسشنامه‌های مربوط به بخش منابع انسانی را در این قسمت مشاهده می‌کنید.

پرسشنامه ارزیابی فروشنده

با ارزیابی فروشنده کالا و خدمدات نقاط کور و تاریک فروش به وضوح مشخص می‌شود

اطلاعات بیشتر

پرسشنامه تاثیر تبلیغات

تبلیغات هدفمند بهترین راه برای افزایش فروش برندیگ و.. است ولی برای بررسی تاثیر آن نیاز به یک ارزیابی است

اطلاعات بیشتر

پرسشنامه ارزیابی سمینار

پس از برگزاری سمینار می‌توان خروجی را بررسی و نتیجه را تحلیل کرد

اطلاعات بیشتر

پرسشنامه مدل ارزیابی رضایت مشتری

از اینکه ما را از نظرات ارزشمند خود بهره مند میکنید سپاسگزاریم!

اطلاعات بیشتر

فروشگاه‌های زنجیره‌ای آواکتان:

شرکت آوا کتان که یکی از بنام‌ترین و بزرگ‌ترین برندها در حوزه پوشاک می‌باشد، اهمیت ویژه‌ای به بخش ارتباط با مشتریان می‌دهد، تمامی اطلاعات موردنیاز مشتریان را جمع‌آوری و نیاز آن‌ها را شناسایی کرده و به‌وسیله سیستم باشگاه مشتریان آن‌ها را به شرکت در کمپین‌هایش دعوت می‌کند. همچنین با استفاده از پلتفرم Ucheck در تمامی شعبات خود کیوسک‌های نظرسنجی فراهم کرده است تا رفتار فروشنده خود، نظم فروشگاه و میزان رضایت مشتریان خود را رصد کند. این قابلیت‌ها باعث توسعه خدمات و محصولات و برند سازی مناسب در بازار می‌شود.

 

مقالات

شاخص رضایتمندی مشتری CSAT چیست و چگونه محاسبه می‌شود؟

  شاخص رضایتمندی مشتری CSAT چیست و چگونه محاسبه می‌شود؟ مشتری‌مداری، یکی از اصول اولیه یک کسب‌وکار است. به طور کلی همواره کسب‌وکارهایی به موفقیت می‌رسند که احترام قابل‌توجهی برای مشتریان خود قائل هس...

صدای مشتریان (VoC) چیست؟

صدای مشتریان (VoC) یکی از مفاهیم کلیدی در بازخورد مشتری است. VoC به معنای جمع آوری، تحلیل و ارزیابی گفته‌ها، نظرات، تجربیات و احساسات مشتریان است. VoC یک عنصر مهم در رقابتی کردن کسب و کارها در عصر دیج...

تجربه مشتریان یا همان cx چیست؟

تجربه مشتریان مفهوم جدیدی در حوزه مدیریت می باشد که هدفش این است که به سازمان و یا شرکت‌ها کمک کند تا مشتری را در اولویت خود قرار داده و مسیر درستی برای ارائه خدمات به او و شناسایی نیازش طراحی کنند. ...