پرسشنامه ارزیابی فروشنده
با ارزیابی فروشنده کالا و خدمدات نقاط کور و تاریک فروش به وضوح مشخص میشود
اطلاعات بیشترپرسشنامه تاثیر تبلیغات
تبلیغات هدفمند بهترین راه برای افزایش فروش برندیگ و.. است ولی برای بررسی تاثیر آن نیاز به یک ارزیابی است
اطلاعات بیشترپرسشنامه ارزیابی سمینار
پس از برگزاری سمینار میتوان خروجی را بررسی و نتیجه را تحلیل کرد
اطلاعات بیشترپرسشنامه مدل ارزیابی رضایت مشتری
از اینکه ما را از نظرات ارزشمند خود بهره مند میکنید سپاسگزاریم!
اطلاعات بیشترمقالات
شاخص رضایتمندی مشتری CSAT چیست و چگونه محاسبه میشود؟
شاخص رضایتمندی مشتری CSAT چیست و چگونه محاسبه میشود؟ مشتریمداری، یکی از اصول اولیه یک کسبوکار است. به طور کلی همواره کسبوکارهایی به موفقیت میرسند که احترام قابلتوجهی برای مشتریان خود قائل هس...
صدای مشتریان (VoC) چیست؟
صدای مشتریان (VoC) یکی از مفاهیم کلیدی در بازخورد مشتری است. VoC به معنای جمع آوری، تحلیل و ارزیابی گفتهها، نظرات، تجربیات و احساسات مشتریان است. VoC یک عنصر مهم در رقابتی کردن کسب و کارها در عصر دیج...
تجربه مشتریان یا همان cx چیست؟
تجربه مشتریان مفهوم جدیدی در حوزه مدیریت می باشد که هدفش این است که به سازمان و یا شرکتها کمک کند تا مشتری را در اولویت خود قرار داده و مسیر درستی برای ارائه خدمات به او و شناسایی نیازش طراحی کنند. ...