از یک ماموریت شرکتی، یا یک نمایشگاه بزرگ، مدیریت رویداد به معنای آماده کردن تعداد زیادی از موارد است. چیزهایی مانند: کی میآید؟ مردم چه غذایی خواهند خورد؟ آنها کجا میمانند؟ وقتی درباره صدها یا هزاران نفر صحبت میکنید، این مقدار اطلاعاتی است که باید با آن سر و کار داشته باشید. بنابراین شما نیاز به جمعآوری، ذخیره، و پردازش این اطلاعات را به سادگی دارید. در وبلاگ از یوچک، به شما آموزش می دهیم که برای این عمل چگونه شما هم از این ابزار استفاده کنید.
با ثبتنام افراد، آنها را جذب کنید
"فرآیند ثبتنام نباید مانع برگزاری رویداد شما شود." از یک پرسشنامه آنلاین زیبا با سوالات گفتگویی برای جلب شرکتکنندگان بیشتر استفاده کنید. پس از جمعآوری جزئیات تماس پایه و اطلاعات پرداخت، اطلاعات بیشتری درباره هر شرکتکننده جمعآوری کنید. این شامل مشخص کردن نقشهای افراد و نوع خدماتی است که شرکتهایشان به دنبال خرید هستند.
این دادههای ارزشمند به برگزارکنندگان امکان میدهد که به راحتی مخاطبان خود را تقسیمبندی کنند و بهمنظور پیگیریهای لازم، عمل کنند. همچنین به شما اجازه میدهد که رویداد را برای شرکتکنندگان خاصی تنظیم کنید.
پرسشنامه آنلاین ثبتنام آنها را بررسی کنید
اما همه رویدادها نیاز به اطلاعات اضافی ندارند. برخی فرمهای ثبتنام کوتاهتر هستند و فقط بر روی ثبتنام تمرکز دارند. پس از ثبتنام شخص، فرآیند با یک پرسشنامه آنلاین که درخواست اطلاعات بیشتری دارد، پیگیری میشود.
با پیگیریهای خود احساس هیجان ایجاد کنید
هنگامی که شرکتکنندگان خود را دارید، به آنها جزئیات بیشتری درباره رویداد ارائه دهید. این به شما امکان میدهد که فرآیند مدیریت رویداد خود را به سطح بعدی برده و بهمنظور اطمینان از انجام مراحل بعدی، عمل کنید.
با یک پرسشنامه آنلاین پس از ثبتنام، شرکتکنندگان را تقسیم کنید
کنفرانس بازی ویدیویی انگلیسی EGX پس از فرآیند ثبتنام خود را با یک پرسشنامه آنلاین پیگیری میکند که به هدف تطبیق رویداد با خواستههای شرکتکنندگان میپردازد. همچنین اطلاعات بازاریابی مهمی مانند عادات بازی، استفاده از اینترنت، و درآمد خانوار را جمعآوری میکند. اما سوالات اجباری نیستند، بنابراین افراد میتوانند هر چیزی که نمیخواهند به اشتراک بگذارند را بگذرانند تا افراد به راحتی از طریق فرم حرکت کنند.
"یوچک فرآیند نظرسنجی را برای همه راحتتر میکند با ساختن پرسشنامه آنلاین زیبا که برای پر کردن خستهکننده نیستند."
سوالات ساده امتیازدهی به شما کمک میکنند تا موفقیت بخشهای مختلف رویداد خود را ارزیابی کنید. و سوالات متن باز به مردم فضایی میدهند تا دقیقاً احساسات خود را درباره تجربه خود بنویسند. اگر میخواهید بازخورد را بهتر بدانید، میتوانید پرسشنامه آنلاین را برای تکمیل ناشناس کنید.
بازخورد پرسشنامه آنلاین خود را بررسی کنید
با استفاده از این بازخورد، شما میتوانید سازماندهی رویداد خود را سادهتر کنید و اطمینان حاصل کنید که رویدادهای آینده بهتر میشوند. البته، بخشهایی از این فرآیند وجود دارد که ممکن است برای هر رویداد لازم نباشد - برای یک مهمانی شام، بازخورد لازم نیست.
اما هنگام استفاده از آن در نقاط مناسب در سفر برنامهریزی خود، مدیریت رویداد یک فرآیند بهینهشده میشود که در آن شما روابط خود را با شرکتکنندگان برقرار میکنید و تجربه آنها را بهبود میبخشید.
آیا آماده بهبود مدیریت رویداد خود هستید؟ همین حالا پرسشنامه آنلاین رویداد خود را در یوچک ایجاد کنید.
نتیجهگیری
با استفاده از ابزارهای آنلاین مانند یوچک، سازمانهای مختلف میتوانند فرآیند مدیریت رویدادهای خود را بهبود بخشیده و تجربه شرکتکنندگان را بهبود بخشند. با ایجاد فرمهای سفارشی و بهصورت خودکار بسته شدن فرمهای ثبتنام، تقسیمبندی شرکتکنندگان با پرسشنامه آنلاین و جمعآوری بازخوردها، سازمانها میتوانند فرآیند مدیریت رویدادهای خود را بهبود بخشیده و تجربه شرکتکنندگان را بهبود بخشند.
آیا شما هم مدیر یک رویداد هستید؟ آیا میخواهید تجربه شرکتکنندگان خود را بهبود بخشیده و فرآیند مدیریت رویدادهای خود را بهبود بخشیده؟ با استفاده از یوچک این امر بسیار سادهتر خواهد بود. برای شروع، فرم خود را ایجاد کنید و تجربه مدیریت رویدادهای خود را بهبود بخشید.
بله، یوچک به شما امکان میدهد بازخوردهای شرکتکنندگان را بهصورت ساده و موثر تجزیه و تحلیل کنید و اقدامات لازم را برای بهبود رویدادهای آینده انجام دهید. بله، با یوچک میتوانید فرمهای سفارشیسازی شدهای را ایجاد کنید که بهصورت کامل با برند و نیازهای شما هماهنگ باشند.
سوالات متداول
آیا فرآیند تجزیهوتحلیل بازخوردهای پرسشنامه آنلاین ساده است؟
آیا میتوانم پرسشنامه آنلاین سفارشیسازی شده را ایجاد کنم؟