ارزیابی هزینه
پرسشنامههای آنلاین ارزیابی هزینه ابزارهای موثری هستند که به شرکتها کمک میکنند تا هزینههای مختلف خود را با دقت و بهبود مداوم مورد بررسی قرار دهند. این ابزارها با استفاده از سوالات متنوع و تنوعبخش، اطلاعات مفصلی از عملیات مالی و هزینههای مختلف یک سازمان جمعآوری میکنند.
در پرسشنامههای ارزیابی هزینه، مسائلی نظیر هزینههای تولید، هزینههای نگهداری و تعمیرات، هزینههای بازاریابی و تبلیغات، و هزینههای مرتبط با منابع انسانی و فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار میگیرند. این پرسشنامهها به مدیران و تصمیمگیرندگان کمک میکنند تا به بهبود و بهینهسازی مصرف هزینهها و افزایش بهرهوری منابع مالی بپردازند. همچنین، جمعآوری دقیق اطلاعات مربوط به هزینهها به شرکتها این امکان را میدهد تا تصمیمگیریهای بهتر و موفقتری در مدیریت مالی انجام دهند و همگانیترین راهبردها را برای بهبود عملکرد مالی خود پیشبینی و اجرا کنند.
- در سال گذشته، چه تعداد از این محصول را و با چه قیمتی خریداری کردید؟
- تا چه حد با محصول آشنایی دارید؟
-
- این محصول را نمیشناختم.
- اطلاعات کلی داشتم.
- در موردش تحقیق کرده بودم.
- این محصول را در انتخاب هایم در نظر می گرفتم.
- مرتبا این محصول را خریداری می کنم
- اگر مصرف کننده ی این محصول هستید مدت زمان استفاده از آن را تعیین کنید:
-
- کمتر از 1 ماه
- 1-6 ماه
- 6 ماه تا 1 سال
- 1-2 سال
- 3 سال یا بیشتر
- استفاده نمی کنم.
- هر چندوقت یکبار به محصول نیاز پیدا می کنید؟
-
- 1 بار در هفته یا بیشتر
- 2-3 بار در ماه
- ماهی 1 بار
- هر2-3 ماه یکبار
- 2-3 بار در سال
- 1بار در سال
- استفاده نمیکنم
- چقدر تمایل به خرید مجدد محصول دارید؟
-
- زیاد
- متوسط
- کم
- تمایلی ندارم
- چه چیزی را در مورد این محصول می پسندید؟
- چه چیزی را در مورد این محصول نمی پسندید؟
- تا چه حد به این محصول نیاز دارید؟
-
- زیاد
- متوسط
- کم
- نیازی ندارم
- هزینه ی محصول جدید را چقدر برآورد می کنید؟