پرسشنامه‌های آنلاین به عنوان ابزارهای ارزیابی محصولات، افراد و خدمات، به شدت به توسعه فرآیندهای تحقیقاتی و بازاریابی کمک کرده‌اند. این پرسشنامه‌ها با توجه به سهولت استفاده، دسترسی آسان و تحلیل داده‌های سریع، به عنوان یک ابزار قدرتمند برای جمع‌آوری اطلاعات از کاربران و مشتریان در مورد تجربیات و نظرات آن‌ها شناخته می‌شوند.

پرسشنامه‌های آنلاین به کارشناسان این امکان را می‌دهند تا با کمترین هزینه و زمان ممکن، به تجزیه و تحلیل دقیق داده‌های مرتبط با محصولات خود بپردازند. این ابزارها توانمندی جمع‌آوری اطلاعات در زمان واقعی را فراهم می‌کنند و به کسب و کارها امکان اصلاح و بهبود محصولات و خدمات خود را با توجه به بازخوردهای دریافتی فراهم می‌سازند. در کل، پرسشنامه‌های آنلاین به عنوان یک ابزار استراتژیک از اهمیت بسزایی برخوردار هستند که به کسب و کارها کمک می‌کنند تا نیازها و ترجیحات مشتریان خود را بهتر درک کرده و به‌سرعت واکنش نشان دهند.


 

  • ویژگی های محصول تا چه حد برای شما مهم است؟
    • مهم نیست
    • کمی مهم است
    • نظری ندارم
    • بسیار مهم است
  • چه میزان از محصول رضایت دارید؟
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
  • چه چیزی را در مورد این محصول می پسندید؟
  • چه چیزی را در مورد این محصول نمی پسندید؟
  • چقدر تمایل به خرید مجدد محصول دارید؟
    • زیاد
    • متوسط
    • کم
    • تمایلی ندارم
  • چه مدت است که از این محصول استفاده می کنید؟
    • کمتر از 1 ماه
    • 1-6 ماه
    • 6 ماه تا 1 سال
    • 1-3 سال
    • بیشتر از 3 سال
    • هیچوقت
    • غیره

 

 


ساخت پرسشنامه آنلاین

جهت طراحی پرسشنامه آنلاین حرفه‌ای در ابتدا لازم است در سامانه یوچک ثبت نام کنید و به‌راحتی اولین پرسشنامه اینترنتی رایگان خود را بسازید. در نرم افزار نظرسنجی یوچک ابزارهای زیادی جهت ساخت پرسشنامه آنلاین وجود دارد که به وسیله آن‌ها می‌توانید داده‌های بدست آمده را با کمترین خطا و بصورت تمیز دریافت کنید و بر روی نمودارهای آماری نتایج آن را تحلیل کنید.

همچنین با امکان جدید پرسشنامه ساز هوشمند نیز میتوانید به راحتی با چند کلیک پرسشنامه خود را متناسب با نیازتان بسازید