فرم ارزیابی تبلیغات
پرسشنامههای آنلاین فرم ارزیابی تبلیغات ابزاری کارآمد در جمعآوری نظرات و اطلاعات مرتبط با عملکرد واحدهای تبلیغاتی هستند. این فرمها به کمک کارشناسان بازاریابی و تبلیغات این امکان را میدهند تا نظرات مستقیم و نقدهای سازنده مخاطبان را در مورد تبلیغات شرکت جمعآوری کنند. از طریق این پرسشنامهها، میتوان به جزئیاتی مانند جلب توجه، اثربخشی محتوا، تداعی پیام و واکنش مخاطبان پی برد.
پرسشنامههای فرم ارزیابی تبلیغات به شرکتها کمک میکنند تا عیبها و نقاط ضعف در کمپینهای تبلیغاتی خود را شناسایی کرده و بهبودهای لازم را در طراحی تبلیغات اعمال کنند. همچنین، این ابزارها به تصمیمگیران کمک میکنند تا بهترین استراتژیها و روشهای تبلیغاتی را بر اساس بازخوردهای مستقیم مخاطبان انتخاب کرده و به بهبود کارایی تبلیغاتی دست یابند.
- کدام ویژگی تبلیغ را می پسندید؟
- کدام تبلیغ را بیشتر مشاهده می کنید؟
- چه ویژگی در تبلیغ بارز بود؟
- نسبت به شخصیت های تبلیغ چه حسی داشتید؟
- پیام تبلیغ در مورد محصول چه بود؟
- کدام قسمت از تبلیغ مناسب نبود؟
- برداشت شما از تبلیغ چه بود؟
- آیا شخصیت های تبلیغ را دوست داشتید؟
- آیا تبلیغ انگیزه ای برای خرید بود؟