ارزیابی خدمات خطوط هواپیمایی
پرسشنامه آنلاین ارزیابی خدمات خطوط هواپیمایی به منظور جمعآوری بازخوردهای مشتریان در خصوص خدمات ارائه شده در سفرهای هوایی تهیه شده است. این پرسشنامه با هدف بررسی و ارزیابی عوامل مختلفی از جمله کیفیت خدمات، تجهیزات داخل هواپیما، سرویس پروازی، زمانبندی پرواز و خدمات پس از فروش ارائه شده توسط خطوط هواپیمایی فعالیت میکند. این ابزار ارزیابی به مشتریان این امکان را میدهد تا نظرات و تجربیات خود را در زمینه سفرهای هوایی با ما به اشتراک بگذارند.
از طریق این پرسشنامه، ما توانایی داریم بهبودات مستمر در سطح خدمات هوایی ارائه شده را با توجه به نظرات مشتریان به انجام برسانیم. اطلاعات به دست آمده از این ارزیابی به عنوان یک راهنمای مهم و استراتژیک در تصمیمگیریهای خطوط هواپیمایی برای بهبود کیفیت خدمات و تجربه مسافران خواهد بود.
- لطفا سرویس های دریافتی از آژانس هواپیمایی تا فرودگاه را ارزیابی کنید.
- سرعت راه اندازی کار در آژانس هواپیمایی :
-
- عالی
- بسیارخوب
- خوب
- متوسط
- ضعیف
- کارآمدی آژانس هواپیمایی :
-
- عالی
- بسیارخوب
- خوب
- متوسط
- ضعیف
- دریافت صحیح اطلاعات پرواز :
-
- عالی
- بسیارخوب
- خوب
- متوسط
- ضعیف
- برخورد مناسب :
-
- عالی
- بسیارخوب
- خوب
- متوسط
- ضعیف
- زمان ورود و خروج از فرودگاه :
-
- عالی
- بسیارخوب
- خوب
- متوسط
- ضعیف
- کیفیت پرواز :
-
- عالی
- بسیارخوب
- خوب
- متوسط
- ضعیف
- راحتی در هواپیما :
-
- عالی
- بسیارخوب
- خوب
- متوسط
- ضعیف
- هدف اصلی شما از این سفر چه بود؟
-
- کسب و کار
- تفریح
- در حالت کلی رفتار پرسنل پرواز چگونه بود؟
-
- عالی
- بسیارخوب
- خوب
- متوسط
- ضعیف