ارزیابی انتخاب در سوپرمارکت

در پرسشنامه آنلاین ارزیابی انتخاب در سوپرمارکت، سعی بر این داریم تا به جزئیات و ابعاد مختلفی از تجربه خرید در سوپرمارکت‌ها پرداخته و نظرات مشتریان را در خصوص انتخاب محصولات موردنیاز و خدمات ارائه شده، جمع‌آوری کنیم. این پرسشنامه به منظور بهبود فرآیند انتخاب محصولات، ارتقاء رضایت مشتریان و شناخت بهتر نیازهای آنان طراحی شده است. موضوعاتی چون تنوع و کیفیت محصولات، تسهیلات در فرآیند انتخاب، قیمت‌گذاری مناسب، و تأثیر اصول اخلاقی و مسائل محیطی در انتخاب محصولات نیز از جمله مواردی هستند که در این پرسشنامه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

هدف اصلی این پرسشنامه از دیدگاه سوپرمارکت‌ها، جلب اطلاعات برای بهبود بهترین ممکن خدمات و تجربه خرید است. نتایج این ارزیابی به سوپرمارکت‌ها این امکان را می‌دهد تا در خصوص ارتقاء انتخابات مشتریان، افزایش کیفیت محصولات و بهبود فرآیند ارائه خدمات تصمیمات بهینه‌تری اتخاذ کنند. از طرفی، این پرسشنامه به مشتریان نیز این فرصت را می‌دهد تا نظرات و انتظارات خود را با سوپرمارکت‌ها به اشتراک بگذارند و در بهبود سیستم انتخابات و خدمات خود مشارکت داشته باشند.

 


 

  • میزان اهمیت هریک از موارد زیر را درمورد سوپرمارکتی که از آن خرید می کنید مشخص کنید.
  • دریافت سریع صورتحساب :
    • بسیار مهم
    • تاحدودی مهم
    • نظری ندارم
    • کم اهمیت
    • بی اهمیت
  • تنوع کالاها :
    • بسیار مهم
    • تاحدودی مهم
    • نظری ندارم
    • کم اهمیت
    • بی اهمیت
  • قیمت کم :
    • بسیار مهم
    • تاحدودی مهم
    • نظری ندارم
    • کم اهمیت
    • بی اهمیت
  • نزدیکی به محل زندگی :
    • بسیار مهم
    • تاحدودی مهم
    • نظری ندارم
    • کم اهمیت
    • بی اهمیت
  • استفاده از کارت تخفیف :
    • بسیار مهم
    • تاحدودی مهم
    • نظری ندارم
    • کم اهمیت
    • بی اهمیت
  • برخورد مناسب کارمندان :
    • بسیار مهم
    • تاحدودی مهم
    • نظری ندارم
    • کم اهمیت
    • بی اهمیت
  • پرداخت نقدی :
    • بسیار مهم
    • تاحدودی مهم
    • نظری ندارم
    • کم اهمیت
    • بی اهمیت
  • تنوع مارک ها و برندها :
    • بسیار مهم
    • تاحدودی مهم
    • نظری ندارم
    • کم اهمیت
    • بی اهمیت
  • وجود پارکینگ :
    • بسیار مهم
    • تاحدودی مهم
    • نظری ندارم
    • کم اهمیت
    • بی اهمیت
  • کیفیت بالای محصولات :
    • بسیار مهم
    • تاحدودی مهم
    • نظری ندارم
    • کم اهمیت
    • بی اهمیت
  • میوه و سبزیجات تازه :
    • بسیار مهم
    • تاحدودی مهم
    • نظری ندارم
    • کم اهمیت
    • بی اهمیت
  • شبانه روزی بودن :
    • بسیار مهم
    • تاحدودی مهم
    • نظری ندارم
    • کم اهمیت
    • بی اهمیت
  • بسته بندی و طراحی مناسب خریدها:
    • بسیار مهم
    • تاحدودی مهم
    • نظری ندارم
    • کم اهمیت
    • بی اهمیت
  • محصولات بهداشتی متنوع :
    • بسیار مهم
    • تاحدودی مهم
    • نظری ندارم
    • کم اهمیت
    • بی اهمیت
  • محصولات دریایی تازه :
    • بسیار مهم
    • تاحدودی مهم
    • نظری ندارم
    • کم اهمیت
    • بی اهمیت

 

 


ساخت پرسشنامه آنلاین

جهت طراحی پرسشنامه آنلاین حرفه‌ای در ابتدا لازم است در سامانه یوچک ثبت نام کنید و به‌راحتی اولین پرسشنامه اینترنتی رایگان خود را بسازید. در نرم افزار نظرسنجی یوچک ابزارهای زیادی جهت ساخت پرسشنامه آنلاین وجود دارد که به وسیله آن‌ها می‌توانید داده‌های بدست آمده را با کمترین خطا و بصورت تمیز دریافت کنید و بر روی نمودارهای آماری نتایج آن را تحلیل کنید.

همچنین با امکان جدید پرسشنامه ساز هوشمند نیز میتوانید به راحتی با چند کلیک پرسشنامه خود را متناسب با نیازتان بسازید