ارزیابی توجه کارمندان به بیماران
پرسشنامههای آنلاین ارزیابی توجه کارمندان به بیماران به عنوان یک ابزار مهم در بخش سلامت مورد استفاده قرار میگیرند. این پرسشنامهها با هدف اندازهگیری و ارزیابی سطح توجه و مراقبتی که کارمندان در حوزه بهداشت و درمان به بیماران اختصاص میدهند، طراحی شدهاند. این پرسشنامهها معمولاً شامل سوالاتی درباره رفتارها و روشهای برخورد کارمندان با بیماران، احترام و اخلاق حرفهای، شفافیت در اطلاعات ارائه شده و پاسخگویی به نیازهای بیماران میشوند.
پرسشنامههای ارزیابی توجه کارمندان به بیماران به مراکز درمانی و سازمانهای بهداشتی کمک میکنند تا بهبودهای لازم در ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران را شناسایی و اجرا نمایند. این ابزار ارزشمند به مدیران این سازمانها این امکان را میدهد تا مستندات معتبر و قابل اعتماد در خصوص ادرار درمان و تجربیات بیماران جمعآوری کرده و سیاستها و فرآیندهای بهداشتی را در جهت بهبود رفتارها و توجه کارمندان به بیماران هدایت نمایند. این پرسشنامهها باعث ایجاد یک فرهنگ سازمانی متمرکز بر بیمار میشوند که به نهایت به تجربه بهتر و موثرتر بیماران در فرآیند درمان کمک میکند.
- بنظرشما در سال اخیر رضایت بیمار در سازمان شما چه تغییری کرده است؟
-
- به شکل قابل توجهی بهبود یافته
- تا حدودی بهبود یافته
- تغییری نکرده
- تا حدودی پسرفت کرده
- به شکل قابل توجهی پسرفت کرده
- اطلاعی ندارم
- از نظر شما رضایت بیمار تا چه حد برای سازمان شما مهم است؟
-
- بسیار مهم
- مهم
- تا حدودی مهم
- اطلاعی ندارم
- آیا کارمندان و مدیران در شرکت شما برای جلب رضایت مشتری تلاش می کنند؟
-
- بله
- خیر
- اطلاعی ندارم
- شرکت شما چه زمانی به رضایت بیماران رسیدگی می کند؟
-
- هر روز برای هر بیمار
- هر ماه
- 3 ماه 1بار
- سالی 2 بار
- سالی 1 بار
- اطلاعی ندارم
- چگونه از رضایت بیماران مطلع می شوید؟
-
- ارسال پرسشنامه از طریق ایمیل
- تماس تلفنی
- این کار توسط یک شرکت بخصوص انجام می شود.
- صندوق پیشنهادات
- غیره
- آیا شرکت شما برای جلب رضایت بیماران برنامه ای را ترتیب داده است؟
-
- بله
- خیر
- اطلاعی ندارم
- بنظر شما کدام بخش به رسیدگی بیشتری نیاز دارد؟
-
- بیمارستان
- پزشکان
- مدیریت
- بیمه
- خانه سالمندان
- بیماران سرپایی
- غیره