مدل ارزیابی سازمانی
پرسشنامههای آنلاین مدل ارزیابی سازمانی ابزاری بسیار مؤثر برای سنجش عملکرد و بهبود عملکرد یک سازمان به شمار میآید. این پرسشنامهها به اعضای سازمان، از جمله مدیران، کارمندان و سایر ذینفعان این امکان را میدهند که نظرات خود را درباره عناصر مختلف سازمانی مانند ساختار، فرآیندها، منابع انسانی، و فناوری به اشتراک بگذارند. در بخش اول پرسشنامه، مشارکتکنندگان به ارائه نظرات خود در مورد نقاط قوت و ضعف سازمان، موانع عملکرد و پیشنهادات بهبودی در این زمینهها دعوت میشوند. این بازخوردها به مدیران کمک میکنند تا به یک دید جامع از عملکرد سازمانی دست یابند و برنامههای بهبود را اجرایی کنند.
در بخش دوم پرسشنامه، ابعاد مختلف عملکرد سازمانی مانند اثربخشی فرآیندها، انگیزه کارکنان و سطح رضایت کارمندان مورد ارزیابی قرار میگیرد. این پرسشنامهها از ابزارهای استاندارد برای اندازهگیری و مقایسه عملکرد در طول زمان استفاده میکنند و به سازمان اطلاعاتی ارائه میدهند تا بتواند راهبردها و تصمیمگیریهایش را بر اساس دادههای موثق بهبود دهد و به سمت بهتر شدن و توسعه پیش برود.
- رتبه بندی رضایت بیمار در بیمارستان شما در سالهای اخیر چه تغییری کرده است؟
-
- بصورت قابل توجهی بهبودیافته
- تقریبا بهبود یافته
- ثابت مانده
- تقریبا کاهش یافته
- بصورت قابل توجهی کاهش یافته
- نمی دانم
- رضایت بیمار تا چه حد در بیمارستان شما اهمیت دارد؟
-
- در اولویت است
- کمی در اولویت است
- کمترین ارجحیت را دارد
- نمی دانم
- بیمارستان شما چند مرتبه برای بررسی رضایت بیمار ارزیابی انجام داده است؟
-
- هرروز و برای هر مشتری
- ماهی یکبار یا بیشتر
- سالی 4 بار
- سالی 2 بار
- سالی یک بار یا کمتر
- هرگز
- از کدامیک از ابزارها برای ارزیابی استفاده می کنید؟
-
- پرسشنامه های ارسال شده از طریق ایمیل
- تلفن
- یک شرکت برای ارزیابی این مورد بکار گرفته شد
- جعبه های پیشنهاد قرار داده شده در محصولات
- غیره
- آیا بیمارستان شما برنامه ای را در جهت بهبود رضایت بیمار در سالهای اخیر بکار گرفته است؟
-
- بله
- خیر
- نمی دانم
- از نظر شما، کدام بخش از صنعت مراقبت بهداشتی به بهبود بیشتری در جهت رضایت بیمار نیاز دارد؟
-
- بیمارستان ها
- پزشکان
- برنامه های مدیریت مراقبتی
- بیمه کنندگان
- خانه سالمندان
- بخش بیماران سرپایی
- غیره
- مهمترین دلیل بهبود رضایت مشتری دربیمارستان شما چیست؟
-
- ترس از دست دادن بیماران و شکست از رقبا
- ترس از دست دادن قرارداد کارفرما
- ترس از افزایش مقرره
- ترس آسیب به شهرت شرکت
- غیره
- از نظر شما، آیا رضایت بیماراثر مستقیمی بر عملکرد بیمارستان دارد؟
-
- بله
- خیر
- نمیدانم