نظرسنجی ارزیابی کارکنان
- خانه
- نمونه فرم نظرسنجی
- نظرسنجی منابع انسانی
- نظرسنجی ارزیابی کارکنان
نظرسنجی جذب کارمند
پرسشنامههای آنلاین نظرسنجی جذب کارمند یک ابزار حیاتی در مدیریت منابع انسانی محسوب میشوند. این پرسشنامهها با سوالات گوناگون درباره رضایت شغلی، ارتباط و تعامل با سازمان، احساس ارزشمندی و رضایت از مزایای شغلی، اطلاعات ارزشمندی از دیدگاه کارمندان جمعآوری میکنند. این ابزارها به مدیران کمک میکنند تا نقاط قوت و ضعف در سیاستها و فرایندهای جذب کارمند را شناسایی کرده و اقدامات بهبودی را اعمال کنند.
تحلیل دقیق نتایج این پرسشنامهها به سازمانها این امکان را میدهد تا بهطور هوشمندانه به نیازها و ترجیحات کارمندان پاسخ دهند، محیط کاری را بهبود بخشند، و در نتیجه، سطح جذابیت و مشارکت کارمندان را افزایش دهند.
1. به طور کلی، چقدر از حرفه خود راضی هستید؟
2. آیا احساس ارزشمندی به عنوان یک کارمند دارید؟
3. آیا از بسته مزایای خود راضی هستید؟
4. آیا ترجیح میدهید کار حضوری یا کار از راه دور داشته باشید؟
5. آیا از سطح حقوق فعلی خود راضی هستید؟
مدل ارزیابی سازمانی
پرسشنامههای آنلاین مدل ارزیابی سازمانی ابزاری بسیار مؤثر برای سنجش عملکرد و بهبود عملکرد یک سازمان به شمار میآید. این پرسشنامهها به اعضای سازمان، از جمله مدیران، کارمندان و سایر ذینفعان این امکان را میدهند که نظرات خود را درباره عناصر مختلف سازمانی مانند ساختار، فرآیندها، منابع انسانی، و فناوری به اشتراک بگذارند. در بخش اول پرسشنامه، مشارکتکنندگان به ارائه نظرات خود در مورد نقاط قوت و ضعف سازمان، موانع عملکرد و پیشنهادات بهبودی در این زمینهها دعوت میشوند. این بازخوردها به مدیران کمک میکنند تا به یک دید جامع از عملکرد سازمانی دست یابند و برنامههای بهبود را اجرایی کنند.
در بخش دوم پرسشنامه، ابعاد مختلف عملکرد سازمانی مانند اثربخشی فرآیندها، انگیزه کارکنان و سطح رضایت کارمندان مورد ارزیابی قرار میگیرد. این پرسشنامهها از ابزارهای استاندارد برای اندازهگیری و مقایسه عملکرد در طول زمان استفاده میکنند و به سازمان اطلاعاتی ارائه میدهند تا بتواند راهبردها و تصمیمگیریهایش را بر اساس دادههای موثق بهبود دهد و به سمت بهتر شدن و توسعه پیش برود.
- رتبه بندی رضایت بیمار در بیمارستان شما در سالهای اخیر چه تغییری کرده است؟
-
- بصورت قابل توجهی بهبودیافته
- تقریبا بهبود یافته
- ثابت مانده
- تقریبا کاهش یافته
- بصورت قابل توجهی کاهش یافته
- نمی دانم
- رضایت بیمار تا چه حد در بیمارستان شما اهمیت دارد؟
-
- در اولویت است
- کمی در اولویت است
- کمترین ارجحیت را دارد
- نمی دانم
- بیمارستان شما چند مرتبه برای بررسی رضایت بیمار ارزیابی انجام داده است؟
-
- هرروز و برای هر مشتری
- ماهی یکبار یا بیشتر
- سالی 4 بار
- سالی 2 بار
- سالی یک بار یا کمتر
- هرگز
- از کدامیک از ابزارها برای ارزیابی استفاده می کنید؟
-
- پرسشنامه های ارسال شده از طریق ایمیل
- تلفن
- یک شرکت برای ارزیابی این مورد بکار گرفته شد
- جعبه های پیشنهاد قرار داده شده در محصولات
- غیره
- آیا بیمارستان شما برنامه ای را در جهت بهبود رضایت بیمار در سالهای اخیر بکار گرفته است؟
-
- بله
- خیر
- نمی دانم
- از نظر شما، کدام بخش از صنعت مراقبت بهداشتی به بهبود بیشتری در جهت رضایت بیمار نیاز دارد؟
-
- بیمارستان ها
- پزشکان
- برنامه های مدیریت مراقبتی
- بیمه کنندگان
- خانه سالمندان
- بخش بیماران سرپایی
- غیره
- مهمترین دلیل بهبود رضایت مشتری دربیمارستان شما چیست؟
-
- ترس از دست دادن بیماران و شکست از رقبا
- ترس از دست دادن قرارداد کارفرما
- ترس از افزایش مقرره
- ترس آسیب به شهرت شرکت
- غیره
- از نظر شما، آیا رضایت بیماراثر مستقیمی بر عملکرد بیمارستان دارد؟
-
- بله
- خیر
- نمیدانم
فرم نظرسنجی ترک شغل (طولانی)
پرسشنامه آنلاین فرم نظرسنجی ترک شغل یک ابزار حیاتی در فرآیند درک و مدیریت علل ترک شغل است. این پرسشنامه با وجود سوالات جامع در زمینههایی چون دلایل ترک شغل، رضایت از شغل، امکانات کاری، و روابط کاری، به کارمندان این امکان را میدهد تا علل خود را به دقت تشخیص دهند. این اطلاعات به مدیران منابع انسانی و مدیران سازمانی این امکان را میدهد تا با شناخت علل و نیازهای کارکنان، اقدامات لازم را انجام دهند و راهکارهای مناسبی برای افزایش رضایت و انگیزه کارمندان پیشنهاد دهند.
پرسشنامه آنلاین فرم نظرسنجی ترک شغل همچنین به سازمانها این امکان را میدهد تا در مورد الگوها و روندهای ترک شغل در داخل سازمان خود بیشتر بیاموزند. این اطلاعات به سازمانها کمک میکند تا در جلب و نگهداشت کارمندان مؤثرتر عمل کنند و علاقهمندان به ترک شغل را شناسایی کرده و به پیشگیری از این وضعیتها پرداخته و در نهایت با بهبود شرایط کاری، بازدهی و استمرار ثبات در سازمان را افزایش دهند.
- دلیل شما برای پیوستن به شرکت چیست؟
-
- استخدام
- معرفی توسط آشنا
- مزایا
- پیشرفت کاری
- اعتبار شرکت
- تبلیغات
- حقوق
- غیره
- لطفا نام بخشی را که در آن کار می کنید بنویسید.
- دلایل شما برای ترک شغلتان چیست؟
-
- حقوق بالا
- مزایا
- فرصت کاری بهتر
- درگیری با مدیر
- درگیری با دیگر کارمندان
- نقل مکان
- دلایل شخصی و خانوادگی
- غیره
- شغل من چالش برانگیز بود.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- از مهارت ها بخوبی استفاده شد.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- موقعیت کاری خوب بود.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- بار کاری عادلانه بود.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- منابع کافی در اختیار بود.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- محیط کار امن بود.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- سرپرست من آگاهی کامل داشت.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- سرپرست من بدرستی نظارت می کرد.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- سرپرست من انتقادپذیر بود.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- سرپرست من با کارمندان رابطه ی خوبی داشت.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- بخش من محیط خوبی دارد.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- بخش من تجهیزات کافی دارد.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- بخش من موثر بود.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- بیمه ی شغل من عالی است.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- مزایای بازنشستگی مناسب است.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- سهام شرکت من ارزشمند است.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
ارزیابی سرپرست
پرسشنامه آنلاین ارزیابی سرپرست یک ابزار بسیار ارزشمند در بهبود کارایی و رهبری سرپرستان در محیطهای کاری است. این پرسشنامه با وجود سوالات متنوع در زمینههایی نظیر مدیریت تیم، ارتباطات، تصمیمگیری و حل مسائل، به کارکنان این امکان را میدهد تا به یک ارزیابی جامع از عملکرد سرپرستان بپردازند. این اطلاعات به مدیران منابع انسانی و مدیران سازمانی این امکان را میدهد تا با شناخت نقاط قوت و ضعفهای سرپرستان، برنامههای ارتقاء و آموزشی را تدوین و بهبود کارکردهای رهبری را افزایش دهند.
پرسشنامه آنلاین ارزیابی سرپرست نه تنها به مدیران این امکان را میدهد تا نظارت دقیقتری بر عملکرد سرپرستان داشته باشند بلکه باعث میشود تا سرپرستان خود با نظرات و بازخوردهای مستقیم کارکنان، به بهبود خود کار کنند و بهترین سیاستها و راهبردها را برای رسیدن به هدفهای سازمانی خود اتخاذ کنند. این ابزار ارتباطی باعث تقویت روابط سازمانی و افزایش کیفیت محیط کاری میشود و در نهایت به بهبود عملکرد سازمان به صورت کلی منجر میشود.
- سرپرست من نسبت به کار من آگاه است.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- سرپرست من برای رسیدگی به وضعیت من وقت می گذارد.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- سرپرست من ، من را راهنمایی می کند.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- سرپرست من از من انتظارات معقولی دارد.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- سرپرست من علاقه مند به پیشرفت من است.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- سرپرست من هرجا که لازم است من را آموزش می دهد.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- در حالت کلی تا چه حد از شرکتی که در آن کار می کنید راضی هستید؟
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- رتبه بندی کنید:
- نحوه تعریف شغل:
-
- بسیار ناراضی
- ناراضی
- نظری ندارم
- راضی
- بسیار راضی
- میزان حقوق:
-
- بسیار ناراضی
- ناراضی
- نظری ندارم
- راضی
- بسیار راضی
- ارائه اطلاعات لازم برای پیشرفت:
-
- بسیار ناراضی
- ناراضی
- نظری ندارم
- راضی
- بسیار راضی
- میزان مزایای سلامتی:
-
- بسیار ناراضی
- ناراضی
- نظری ندارم
- راضی
- بسیار راضی
- میزان مزایای بازنشستگی:
-
- بسیار ناراضی
- ناراضی
- نظری ندارم
- راضی
- بسیار راضی
- چه مدت است که برای این شرکت کار می کنید؟
-
- کمتر از 6 ماه
- 6 ماه تا یک سال
- 1-2 سال
- 3-5 سال
- بیشتر از 5 سال
فرم نظرسنجی سوالات مصاحبه شده(کوتاه)
پرسشنامههای آنلاین با فرم نظرسنجی سوالات مصاحبه شده (کوتاه) ابزاری مؤثر در جمعآوری اطلاعات نظری از شرکتکنندگان هستند. این پرسشنامهها از سوالاتی کوتاه و مختصر بهره میبرند که معمولاً از مشارکتکنندگان در قالب مصاحبههای حضوری پرسیده میشوند. در بخش اول این نوع پرسشنامه، سوالات به صورت شفاف و دقیق مطرح میشوند تا شرکتکنندگان بتوانند به سرعت و به وضوح به آنها پاسخ دهند. این سوالات میتوانند مواردی از قبیل نظر در مورد محتوا، ساختار، و تجربه شرکت در رویدادها یا خدمات خاص را پوشش دهند.
در بخش دوم، از شرکتکنندگان خواسته میشود تا نظرات خود را بازتاب دهند و در صورت نیاز، افزونگی و توضیحات بیشتری ارائه کنند. این پرسشنامهها به تیمهای تحلیل داده این امکان را میدهند تا اطلاعات کمکی جهت بهبود سریع واکنش به نیازهای شرکتکنندگان جلب کنند و به شکل سریعتری به مسائلی که ممکن است در مصاحبههای طولانیتر به چشم نخورده باشند، پرداخته و اقدامات مناسب را انجام دهند.
- لطفا در هر مورد میزان رضایت خود را مشخص کنید.
- وظایف کاری:
-
- بسیار راضی
- راضی
- ناراضی
- برنامه های آموزشی و پیشرفته:
-
- بسیار راضی
- راضی
- ناراضی
- فرصت های پیشرفت:
-
- بسیار راضی
- راضی
- ناراضی
- حقوق دریافتی:
-
- بسیار راضی
- راضی
- ناراضی
- برنامه های فوق برنامه:
-
- بسیار راضی
- راضی
- ناراضی
- شرایط کاری:
-
- بسیار راضی
- راضی
- ناراضی
- ساعات کاری:
-
- بسیار راضی
- راضی
- ناراضی
- روابط با همکاران:
-
- بسیار راضی
- راضی
- ناراضی
- ناظران:
-
- بسیار راضی
- راضی
- ناراضی
- میزان رضایت کلی از کار:
-
- بسیار راضی
- راضی
- ناراضی
- جنسیت:
-
- مذکر
- مونث
- دپارتمان:
- دلیل ترک شغل:
-
- مزایا
- فرصت شغلی بهتر
- دلایل خانوادگی
- مسافرت کاری
- حقوق
- دلایل شخصی
- تغییر منزل
- بازگشت به تحصیل
- ناظران
- روابط کای
- سلامتی
بررسی مزایای کارمندان
استفاده از این ابزار برای بررسی مزایای کارمندان یک راه حیاتی برای بهبود فرآیندهای سازمانی است. اطلاعات بیشتر
بررسی مزایای کارمندان
استفاده از این ابزار برای بررسی مزایای کارمندان یک راه حیاتی برای بهبود فرآیندهای سازمانی است. پرسشنامههای آنلاین میتوانند به شرکتها کمک کنند تا نیازها و توقعات کارمندان را بهصورت دقیقتری مدیریت کرده و به سرعت به مشکلات و نیازهای آنها پاسخ دهند. این ابزارها امکان ایجاد سوالات متنوع و سفارشی را برای بررسی عناصر مختلف مزایای کارمندان فراهم میکنند، از جمله شرایط کاری، فرصتهای توسعه حرفهای، و حتی ارتباطات داخلی.
با استفاده از پرسشنامههای آنلاین، شرکتها میتوانند دادههای گستردهتری از نظرات کارمندان خود جمعآوری کرده و این اطلاعات را بهصورت سریع و موثر تجزیه و تحلیل کنند. این ابزارها به کارفرمایان امکان میدهند تا با بهبود شرایط کاری و ارتقاء مزایای کارمندان، سطح رضایت و تعهد آنها را افزایش داده و در نتیجه عملکرد کلی سازمان را بهبود بخشند.
- در کدامیک از بخش های زیر فعالیت می کنید؟
-
- خدمات مشتری
- مالی/حسابداری
- مدیریت اطلاعات
- بازاریابی
- منابع انسانی
- اگر کارم را بدرستی انجام دهم، پاداش می گیرم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- تمامی امکانات برای انجام کارم را در اختیار دارم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- شرایط کاری من خوب است.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- من در کارم استرس دارم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- من به کارم علاقه دارم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- مدیریت تصمیمات خوبی می گیرد.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- از کارکردن برای این شرکت راضی هستم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- کدامیک موقعیت شغلی شما را بیان می کند؟
-
- دفتری
- تکنسین
- مدیریت
- حسابداری
- مدیریت پروژه
- غیره
- میزان بررسی عملکرد شخصی خود را مشخص کنید:
-
- هر هفته یا بیشتر
- هرماه
- سالی 4 بار
- کمتر از سالی 4بار
- هرگز
- میزان بررسی عملکرد بخش خود را مشخص کنید:
-
- هر هفته یا بیشتر
- هرماه
- سالی 4 بار
- کمتر از سالی 4بار
- هرگز
- میزان بررسی عملکرد شرکت را مشخص کنید:
-
- هر هفته یا بیشتر
- هرماه
- سالی 4 بار
- کمتر از سالی 4بار
- هرگز
- میزان بررسی اهداف کاری را مشخص کنید:
-
- هر هفته یا بیشتر
- هرماه
- سالی 4 بار
- کمتر از سالی 4بار
- هرگز
- سابقه کاری خود در شرکت را مشخص کنید:
-
- کمتر از 6 ماه
- 6 ماه تا یک سال
- 1-2 سال
- 3-5 سال
- بیشتر از 5 سال
- شرکت تلاش می کند تا شرایط کاری خوبی را فراهم کند.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- من فرصت برقراری ارتباط با دیگر کارمندان را در فضای کاری دارم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- من در کارم حس رقابت دارم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- من در کارم برای تصمیم گیری آزادی دارم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- من برای جلب رضایت مشتری فرصت تصمیم گیری دارم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- در حالت کلی میزان رضایت شما از موقعیت شغلی تان چقدر است؟
-
- بسیار راضی
- راضی
- نظری ندارم
- ناراضی
- بسیار ناراضی
- آیا عملکرد کارمندان هم به اندازه ی افراد سطوح بالای شرکت، مورد توجه قرار می گیرد؟
-
- همیشه
- معمولا
- گاهی اوقات
- به ندرت
- هیچوقت
- مطمئن نیستم
- برای موفقیت شرکت چقدر انگیزه دارید؟
-
- اصلا انگیزه ندارم
- مطمئن نیستم
- خیلی انگیزه ندارم
- تا حدودی انگیزه دارم
- خیلی انگیزه دارم
- شرکت ، استراتژی ها و اهدافش را با من در میان می گذارد.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- آیا در برنامه های سازمان شرکت می کنید؟
-
- بله
- خیر
- آیا به دوستان توصیه می کنید که برای استخدام به این شرکت بیایند؟
-
- قطعا
- احتمالا
- مطمئن نیستم
- احتمالا خیر
- قطعا خیر
- تنوع وظایف در موقعیت شما چگونه است؟
-
- بسیار زیاد
- متوسط
- کم
- نیازهای شغلی من واضح است.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- مدیر خود را ارزیابی کنید.
- وضعیت ارتباطات :
-
- ضعیف
- متوسط
- خوب
- بسیار خوب
- عالی
- وضعیت برنامه ریزی و سازماندهی :
-
- ضعیف
- متوسط
- خوب
- بسیار خوب
- عالی
- وضعیت هدایت و رهبری :
-
- ضعیف
- متوسط
- خوب
- بسیار خوب
- عالی
- وضعیت دانش فنی/ شغلی :
-
- ضعیف
- متوسط
- خوب
- بسیار خوب
- عالی
- وضعیت روابط بین فردی :
-
- ضعیف
- متوسط
- خوب
- بسیار خوب
- عالی
فرم نظرسنجی مدیریت دانش
پرسشنامه آنلاین مدیریت دانش به عنوان یک ابزار حیاتی در ارزیابی و بهبود فرآیندهای مدیریت دانش در سازمانها مطرح میشود. این فرمها میتوانند به شرکتها کمک کنند تا سطح دانش داخلی و بهرهوری در به اشتراک گذاری و استفاده از اطلاعات را ارتقاء دهند. با تنظیم سوالات مرتبط با انتقال دانش، افراد در سازمان میتوانند تجربیات، مهارتها، و دانش خود را به اشتراک بگذارند، که این امر میتواند به بهبود عملکرد سازمان کمک کند.
پرسشنامه آنلاین مدیریت دانش قابلیت جمعآوری نظرات و پیشنهادات از اعضای تیم را فراهم میکند. این ابزار به مدیران امکان میدهد تا میزان درک و استفاده از دانش در سازمان را ارزیابی کرده و راهکارهای مناسبی را برای تسهیل جریان دانش پیشنهاد دهند. با توجه به پویایی محیط کسبوکارها و نیاز به تجزیه و تحلیل پیچیدگیهای دانش، استفاده از پرسشنامههای آنلاین در مدیریت دانش میتواند بهبود مستمر در این حوزه را تسهیل دهد و در جهت بهرهوری بیشتر از منابع سازمانی کمک کند.
- آیا شرکت شما اطلاعات مفید را به اشتراک می گذارد؟
-
- بله
- خیر
- اطلاعی ندارم
- آیا شرکت شما از اینترنت برای انتقال اطلاعات بین کارمندان و مدیران استفاده می کند؟
-
- بله
- خیر
- اطلاعی ندارم
- آیا شرکت شما از اینترنت برای انتقال اطلاعات بین کارمندان و مهندسان تولید استفاده می کند؟
-
- بله
- خیر
- اطلاعی ندارم
- آیا شرکت شما از بکارگیری دوره های آموزشی در تولیدات اطمینان حاصل می کند؟
-
- بله
- خیر
- اطلاعی ندارم
- آیا شرکت شما از استعدادهای بالقوه استفاده می کند؟
-
- بله
- خیر
- اطلاعی ندارم
- چه فعالیت هایی بیشترین تاثیر را بر عملکرد شرکت دارند؟
- چه دانشی این فعالیت ها را کاربردی تر می کند؟
ارزیابی شغل فناوری اطلاعات و نیازهای آینده ی کارمندان
پرسشنامه آنلاین ارزیابی شغل فناوری اطلاعات (IT) به عنوان یک ابزار حیاتی میتواند به سازمانها کمک کند تا نیازها و توقعات کارمندان IT را بهصورت جامع تر و دقیقتر ارزیابی کنند. این پرسشنامهها قابلیت جمعآوری نظرات در مورد شرایط کاری، فرصتهای توسعه حرفهای، و نیازهای فنی کارمندان IT را دارا هستند. با استفاده از این ابزار، مدیران میتوانند بهترین سیاستها و استراتژیها را برای حفظ و جلب استعدادهای IT در سازمان خود شناسایی کرده و بهروزرسانیهای لازم را در فرآیندهای کاری اعمال کنند.
پرسشنامه آنلاین ارزیابی نیازهای آینده کارمندان IT نیز به سازمانها کمک میکند تا به سرعت به تغییرات فناوری، مهارتها و دانش مورد نیاز برای کارمندان IT پاسخ دهند. این ابزار اطلاعاتی کلان از دیدگاه کارمندان فناوری اطلاعات جمعآوری میکند و به مدیران این امکان را میدهد تا برنامههای آموزشی مناسب را طراحی و ارائه دهند. با توجه به سرعت رشد فناوری، پیش بینی و مدیریت نیازهای آینده، از جمله افزایش مهارتهای فنی و انسجام با تحولات بازار کار، از اهمیت ویژهای برخوردار است و پرسشنامه آنلاین این امکان را فراهم میکند که سازمانها به سرعت و به شکل موثری در این زمینه اقدام کنند.
- چالش ها و رقابت ها برای شما فراهم شده است.
-
- مهم نیست
- اهمیتی نمی دهم
- تا حدودی مهم
- مهم
- بسیار مهم
- حقوق، اضافه کاری شما پرداخت شده است.
-
- مهم نیست
- اهمیتی نمی دهم
- تا حدودی مهم
- مهم
- بسیار مهم
- به کار خود افتخار می کنید.
-
- مهم نیست
- اهمیتی نمی دهم
- تا حدودی مهم
- مهم
- بسیار مهم
- ساعات کاری خوبی دارید.
-
- مهم نیست
- اهمیتی نمی دهم
- تا حدودی مهم
- مهم
- بسیار مهم
- تکنولوژی لازم برای شما فراهم شده است.
-
- مهم نیست
- اهمیتی نمی دهم
- تا حدودی مهم
- مهم
- بسیار مهم
- کار شما حقوق بالایی دارد.
-
- مهم نیست
- اهمیتی نمی دهم
- تا حدودی مهم
- مهم
- بسیار مهم
- بر آموزش تاکید شده است.
-
- مهم نیست
- اهمیتی نمی دهم
- تا حدودی مهم
- مهم
- بسیار مهم
- بازده کاری خوبی دارید.
-
- مهم نیست
- اهمیتی نمی دهم
- تا حدودی مهم
- مهم
- بسیار مهم
- شرایط و جو کاری خوبی دارید.
-
- مهم نیست
- اهمیتی نمی دهم
- تا حدودی مهم
- مهم
- بسیار مهم
- خلاقیت در کار شما مهم است.
-
- مهم نیست
- اهمیتی نمی دهم
- تا حدودی مهم
- مهم
- بسیار مهم
- تنوع کاری بالایی دارید.
-
- مهم نیست
- اهمیتی نمی دهم
- تا حدودی مهم
- مهم
- بسیار مهم
- بر استراتژی ها تاکید شده است.
-
- مهم نیست
- اهمیتی نمی دهم
- تا حدودی مهم
- مهم
- بسیار مهم
- میزان رضایت از سفرهای کاری :
-
- ناراضی
- نظری ندارم
- تا حدودی راضی
- راضی
- بسیار راضی
- میزان رضایت از محیط کاری :
-
- ناراضی
- نظری ندارم
- تا حدودی راضی
- راضی
- بسیار راضی
- میزان رضایت از اضافه کاری :
-
- ناراضی
- نظری ندارم
- تا حدودی راضی
- راضی
- بسیار راضی
- میزان رضایت از مدیریت :
-
- ناراضی
- نظری ندارم
- تا حدودی راضی
- راضی
- بسیار راضی
- میزان رضایت از فضای دفتر :
-
- ناراضی
- نظری ندارم
- تا حدودی راضی
- راضی
- بسیار راضی
- میزان رضایت از برنامه های سلامتی :
-
- ناراضی
- نظری ندارم
- تا حدودی راضی
- راضی
- بسیار راضی
- میزان رضایت از حقوق :
-
- ناراضی
- نظری ندارم
- تا حدودی راضی
- راضی
- بسیار راضی
- میزان رضایت از لباس کار :
-
- ناراضی
- نظری ندارم
- تا حدودی راضی
- راضی
- بسیار راضی
- میزان رضایت از فرصت های پیشرفت :
-
- ناراضی
- نظری ندارم
- تا حدودی راضی
- راضی
- بسیار راضی
- میزان رضایت از پارکینگ :
-
- ناراضی
- نظری ندارم
- تا حدودی راضی
- راضی
- بسیار راضی
- میزان رضایت از برنامه های آموزشی :
-
- ناراضی
- نظری ندارم
- تا حدودی راضی
- راضی
- بسیار راضی
- اگر بخواهید تغییری در شغل ایجاد کنید چه خواهد بود؟
- در بخش فناوری اطلاعات، چه سمتی دارید؟
-
- مدیر
- کارشناس
- سایر
- کارمندان شرکت شما چه تعداد هستند؟
ارزیابی شرایط کاری کارمند
پرسشنامه آنلاین ارزیابی شرایط کاری کارمند یک ابزار حیاتی در تجزیه و تحلیل عناصر مختلف محیط کاری است. این پرسشنامه با دربرداشتن سوالات جامع در زمینههایی نظیر فضای کاری، پرسنلی، پاداش و مزایا، به کارمندان این امکان را میدهد تا نظرات و تجربیات خود را در مورد شرایط کاری به اشتراک بگذارند. این اطلاعات به مدیران منابع انسانی و مدیران سازمانی کمک میکند تا با درک دقیق تر از نیازها و انتظارات کارمندان، اقدامات لازم برای ارتقاء محیط کاری را انجام دهند و بهبود شرایط کاری را ایجاد کنند.
پرسشنامه آنلاین ارزیابی شرایط کاری کارمند همچنین به کارفرمایان این امکان را میدهد تا با دریافت بازخوردهای مستقیم از کارمندان، نیازها و مشکلات موجود را شناسایی کرده و اقدامات اصلاحی را در سیاستها و فرآیندهای کاری خود اعمال کنند. این فرآیند باعث ارتقاء رضایت کارمندان، افزایش انگیزه و حفظ استعدادهای موجود در سازمان میشود و در نهایت، به بهبود عملکرد سازمان و ایجاد یک فضای کاری پویا و مثبت منجر میگردد.
- من تشویق می شوم که برای انجام کارها ایده های جدید را بکار بگیرم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- من با کارم احساس پیشرفت در جهت اهدافم را دارم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- من ابزار و منابع کافی برای انجام کارم را دارم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- در کارم، اهدافم را بخوبی تعریف می کنم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- شرکت ، کارکنان را در جریان اتفاقات می گذارد.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- زمانی که مشتری ناراضی است، من مشکلش را حل می کنم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- من از تنوع جمعیت شناختی افراد در شرکتم آگاهم.(تحصیلات، جنسیت،...)
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- من در کارم از استعدادها و مهارت هایم به خوبی استفاده می کنم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- سرپرست من برای بهبود کارم من را راهنمایی می کند.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- من نسبت به تمام اتفاقات شرکتم آگاهی دارم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- در حالت کلی از شغلم راضی هستم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- من از فرصت هایی که برای پیشرفت در اختیارم قرار داده می شود، راضی هستم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- برای بهبود شرکت خود چه پیشنهادی دارید؟
- چه تغییراتی را پیشنهاد می کنید؟
ارزیابی پشتیبانی فنی
پرسشنامه آنلاین ارزیابی پشتیبانی فنی به عنوان یک ابزار حیاتی میتواند به سازمانها کمک کند تا کیفیت و کارایی خدمات پشتیبانی فنی خود را بهبود بخشند. این پرسشنامهها امکان جمعآوری نظرات و انتقادات مشتریان و کاربران درباره عملکرد پشتیبانی فنی را فراهم میکنند و به مدیران این امکان را میدهند تا به طور دقیقتر به نقاط قوت و ضعف سیستم پشتیبانی خود پیبردند.
پرسشنامه آنلاین ارزیابی پشتیبانی فنی میتواند نقاط بهبود و اصلاحات مورد نیاز را شناسایی کرده و به سازمان این امکان را بدهد تا در ارتقاء سرعت و کیفیت پاسخگویی به مشکلات فنی پیش بروند. از طریق این ابزار، سازمان میتواند ارتباطات با مشتریان را تقویت کرده و بهصورت فعال به نیازها و انتظارات آنها پاسخ دهد. این روش به سازمان این امکان را میدهد تا به شناخت عمیقتری از تجربه کاربری مشتریان در طول فرآیند پشتیبانی فنی دست یابد و اقدامات لازم را برای بهبود بهترین کارکردها انجام دهد.
- تا چه حد از خدمات دریافتی راضی هستید؟
-
- بسیار راضی
- تا حدودی راضی
- ناراضی
- بسیار ناراضی
- نظری ندارم
- آیا مشکل شما حل شده است؟
-
- بله
- خیر
- آیا مشکل شما در مرحله اول حل شد؟
-
- بله
- خیر
- تا چه حد از پشتیبانی تلفنی راضی بودید؟
- در حالت کلی چقدر از خدمات ما رضایت دارید؟
ارزیابی ارتباطات شرکت
پرسشنامه آنلاین ارزیابی ارتباطات شرکت یک ابزار موثر در ارتقاء کیفیت ارتباطات داخلی و خارجی سازمانها است. این پرسشنامه امکان جمعآوری بازخوردهای کارکنان، مشتریان، و همکاران شرکت را فراهم میکند و به مدیران این امکان را میدهد تا عناصر قوت و ضعف در فرآیندهای ارتباطات را شناسایی کرده و اقدامات بهبودی را اجرا کنند.
پرسشنامه آنلاین ارزیابی ارتباطات شرکت میتواند به سازمانها کمک کند تا ارتباطات داخلی بین اعضای تیم را تقویت کرده و اطمینان حاصل کنند که اطلاعات بهصورت صحیح و به موقع به همه اعضای سازمان منتقل میشوند. همچنین، این پرسشنامه میتواند بازخوردهای مشتریان را نیز دریافت کرده و به سازمان کمک کند تا برآورده کردن نیازها و توقعات مشتریان را در اولویتبندی اقدامات خود قرار دهد. از این راه، پرسشنامه آنلاین ارزیابی ارتباطات شرکت به سازمان کمک میکند تا بهبودهای لازم را در ارتباط با داخل و خارج از سازمان اعمال کرده و نقاط ضعف را به چالش کشیده تا میزان بهرهوری و رضایت کارکنان و مشتریان را افزایش دهد.
- در حالت کلی تا چه حد از ارتباطات در شرکتتان راضی هستید؟
-
- بسیار راضی
- راضی
- نظری ندارم
- ناراضی
- بسیار ناراضی
- کدامیک در مورد ارتباطات در شرکت شما درست است؟
-
- ما را در جریان تمامی اتفاقات می گذارد.
- ما را در جریان بعضی از اتفاقات می گذارد.
- ما را به ندرت در جریان اتفاقات می گذارد.
- به ما اطلاعات محدودی می دهد.
- در مورد اتفاقات چیزی به ما نمی گوید.
- در مورد اطلاعات دریافتی چه احساسی دارید؟
-
- تقریبا تمام آن را باور می کنم.
- معمولا آن را باور می کنم.
- به ندرت آن را باور می کنم.
- معمولا آن را باور نمیکنم.
- تقریبا هیچوقت آن را باور نمی کنم.
- تا چه حد شرکت خود را میشناسید؟
-
- بسیار زیاد
- متوسط
- بسیار کم
- نمی شناسم
- برایم مهم نیست.
- در مقایسه با 1 سال پیش، آگاهی شما در مورد شرکت چگونه است؟
-
- بیشتر
- تا حدودی بیشتر
- به شکلی مشابه
- کمتر
- خیلی کمتر
- بهترین نکته در مورد ارتباطات در شرکت شما چیست؟
- از نظر شما کدامیک از اطلاعات شرکت مهمتر است؟
-
- استراتژی های شرکت در آینده
- محصولات و خدمات
- وضعیت مالی
- توانایی های شرکت
- منابع انسانی
- مزایا
- میزان انعام و حق الامتیاز
- پیشرفت های تکنولوژی
- عوامل موثر بر کسب و کار
- مشتریان
- موفقیت شرکت
- فضای رقابتی
- برنامه های بازاریابی
- اثر دولت بر شرکت
- روابط کاری
- از نظر شما چه موضوعات دیگری در شرکت شما مهم هستند؟
- تا چه حد خبرنامه ی مربوط به شرکت خود را مطالعه می کنید؟
-
- تمام آن را مطالعه می کنم
- تقریبا بیشتر آن را مطالعه می کنم.
- برخی از قسمت ها را مطالعه می کنم.
- نگاهی می اندازم
- مطالعه نمی کنم
- نظر شما در مورد خبرنامه ی شرکت چیست؟
-
- عالی
- بسیار خوب
- خوب
- متوسط
- ضعیف
- رابطه مدیر خود را با کارمندان چگونه ارزیابی می کنید؟
-
- عالی
- بسیار خوب
- خوب
- متوسط
- ضعیف
- اگر نظر یا پیشنهادی دارید، ذکر کنید.
ارزیابی برنامه های ملاقات
پرسشنامه آنلاین ارزیابی برنامههای ملاقات ابزاری کارآمد و ضروری در بهبود کیفیت و اثربخشی جلسات و میتینگها است. این پرسشنامه امکان میدهد تا نظرات و انتقادات اعضای تیم دربارهی اجرای برنامههای ملاقات را جمعآوری کرده و به مدیران این امکان را بدهد تا به بهبود فرآیندهای مدیریت جلسات بپردازند.
پرسشنامه آنلاین ارزیابی برنامههای ملاقات میتواند به سازمانها کمک کند تا به دقت ترتیبات مربوط به زمانبندی، اهداف، و شیوههای ارتباطی در جلسات خود را مورد بازبینی قرار دهند. این ابزار قابلیت ارزیابی میزان تأثیرگذاری جلسات را دارد و از اعضای تیم میپرسد که نظرات خود در مورد بهبودهای احتمالی چیستند. از این طریق، سازمانها میتوانند اطمینان حاصل کنند که هر جلسه بهصورت موثر برگزار میشود و تلاشهای خود را در جهت بهبود تجربه مشارکت کارکنان در جلسات تسریع بخشند.
- آیا در ملاقات ها و جلسات شرکت می کنید؟
-
- بله
- خیر
- فهرستی از موضوعات جلسات ملاقات در زیر آورده شده است.
- آیا با زمان و مباحث ملاقات مشکل خاصی دارید؟
- آیا تمایل به افزودن موضوعی به فهرست دارید؟
- چه مدت زمانی را می توانید در قرارهای ملاقات بگذرانید؟
-
- 15 دقیقه
- 30 دقیقه
- 1 ساعت
- 2 ساعت
- بیشتر از 2 ساعت
ارزیابی ارتباطات کارمندان در شرکت
پرسشنامه آنلاین ارزیابی ارتباطات کارمندان در شرکت یک ابزار حیاتی در بهبود ارتباطات داخلی و افزایش هماهنگی در محیط کاری است. این پرسشنامه با وجود سوالات جامع در زمینههایی چون اطلاعرسانی، تفهیم اهداف سازمانی و روند ارتباطات درون سازمانی، به کارمندان این امکان را میدهد تا نظرات و انتقادات خود را در خصوص فرآیندها و کیفیت ارتباطات در سازمان به اشتراک بگذارند. این اطلاعات به مدیران ارتباطات و مدیران سازمانی این امکان را میدهد تا با دریافت بازخوردهای مستقیم از کارمندان، عیوب و نقاط قوت ارتباطات را شناسایی کرده و بهبودهای موردنیاز را اعمال کنند.
پرسشنامه آنلاین ارزیابی ارتباطات کارمندان در شرکت همچنین به رهبران این امکان را میدهد که با درک بهتر از نیازها و ترجیحات تیمهای کاری، استراتژیهای موثرتری برای ارتقاء ارتباطات داخلی تدوین کنند. این ابزار ارتباطی در مسیر ایجاد محیط کاری پویا، افزایش همبستگی گروهها و ارتقاء روحیه کاری کارمندان موثر است و در نهایت، به بهبود کارایی و اثربخشی سازمان کمک میکند.
- در مورد کار گروهی اطلاعات کافی دارم.
-
- کاملا موافقم
- موافقم
- تا حدودی موافقم
- نظری ندارم
- مخالفم
- کاملا مخالفم
- در مورد برنامه های شرکت اطلاعات کافی دارم.
-
- کاملا موافقم
- موافقم
- تا حدودی موافقم
- نظری ندارم
- مخالفم
- کاملا مخالفم
- فرصت بیان ایده هایم را به مدیر دارم.
-
- کاملا موافقم
- موافقم
- تا حدودی موافقم
- نظری ندارم
- مخالفم
- کاملا مخالفم
- ارتباطات در گروه من خوب است.
-
- کاملا موافقم
- موافقم
- تا حدودی موافقم
- نظری ندارم
- مخالفم
- کاملا مخالفم
- بخش های مختلف شرکت ارتباطات خوبی دارد.
-
- کاملا موافقم
- موافقم
- تا حدودی موافقم
- نظری ندارم
- مخالفم
- کاملا مخالفم
- من از وقایع شرکت مطلعم.
-
- کاملا موافقم
- موافقم
- تا حدودی موافقم
- نظری ندارم
- مخالفم
- کاملا مخالفم
- در حالت کلی از کار خود راضی هستم.
-
- کاملا موافقم
- موافقم
- تا حدودی موافقم
- نظری ندارم
- مخالفم
- کاملا مخالفم
ارزیابی نظارت
پرسشنامه آنلاین ارزیابی نظارت ابزاری حیاتی است که به سازمانها کمک میکند تا سطح کیفیت و کارایی فرآیندهای نظارت خود را ارتقاء دهند. این پرسشنامه میتواند نظرات و بازخوردهای اعضای تیم درباره اثربخشی نظارت را جمعآوری کرده و به مدیران این امکان را بدهد که نقاط قوت و ضعف در فرآیند نظارت خود را شناسایی کرده و اقدامات بهبودی را در این زمینه اعمال کنند.
پرسشنامه آنلاین ارزیابی نظارت به سازمانها این امکان را میدهد تا به دقت و بهصورت مداوم اثربخشی فعالیتها و تصمیمگیریهای نظارتی خود را ارزیابی کنند. با درخواست نظرات از افراد تحت نظر و مستقیماً درگیر در فعالیتهای نظارتی، این ابزار میتواند به بهبود فرآیندهای نظارت و ارتقاء توانمندیهای نظارتی کمک کند. از طرف دیگر، با ارزیابی تأثیر و اثربخشی نظارت در داخل سازمان، میتوان به بهبود امنیت و کنترل داخلی پرداخت و اطمینان حاصل کرد که فعالیتهای نظارتی با هدف ارتقاء عملکرد سازمان بهطور کامل اجرا میشوند.
- سرپرست من بی طرفانه قضاوت می کند.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- سرپرست من به من کمک می کند تا عملکرد خود را بهبود ببخشم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- سرپرست من مسئولیت هایش را بخوبی انجام می دهد.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- سرپرست من، من را راهنمایی می کند.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- سرپرست من همیشه در دسترس است.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- سرپرست، من را بخاطر کار خوبم تشویق می کند.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- کار من منصفانه ارزیابی می شود.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- سرپرست من منظورم را می فهمد.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- در حالت کلی از سرپرستم راضی هستم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
فرم ارزیابی مدیریت ارشد
پرسشنامه آنلاین فرم ارزیابی مدیریت ارشد یک ابزار موثر در تجزیه و تحلیل عملکرد مدیران ارشد سازمان است. این پرسشنامه با دربرداشتن سوالات گوناگون در زمینههایی نظیر تصمیمگیری، رهبری، توانمندیهای استراتژیک و ارتباطات مدیران ارشد، به همکاران این امکان را میدهد تا نظرات و تجربیات خود را از عملکرد مدیران ارشد با دیگران به اشتراک بگذارند. این اطلاعات به مدیران منابع انسانی و هیئت مدیره کمک میکند تا با درک دقیقتری از نقاط قوت و ضعف مدیران ارشد، اقدامات لازم برای بهبود عملکرد و توسعه مهارتهای مدیریتی آنان را انجام دهند.
پرسشنامه آنلاین فرم ارزیابی مدیریت ارشد همچنین به خود مدیران ارشد این امکان را میدهد تا با دریافت بازخورد مستقیم از همکاران خود، نقاط ضعف و قوت فردی و گروهی خود را مشخص کنند و اقداماتی را برای بهبود چشماندازها و راهبردهای مدیریتی خود اتخاذ کنند. این فرآیند باعث افزایش توانمندیهای مدیران ارشد، تحقق اهداف استراتژیک سازمان و ایجاد یک سازمان با رهبری قوی و اثربخش میشود.
- مدیر ارشد هدف شرکت را بخوبی به کارمندان منتقل می کند.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- من از استراتژی هدایت شرکت راضی هستم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- مدیر ارشد به تقویت کار گروهی کمک می کند.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- مدیر ارشد اشتباهات خود را در مسیر کارهای تازه را می پذیرد.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- مدیر ارشد با مشکلات روزانه آشناست.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- مدیر ارشد با من با احترام رفتار می کند.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- در حالت کلی از نظارت مدیر ارشد راضی هستم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
ارزیابی رضایت از کار گروهی
پرسشنامه آنلاین ارزیابی رضایت از کار گروهی ابزاری جامع و کارآمد است که به سازمانها این امکان را میدهد تا عملکرد و کیفیت کار گروهی خود را با نظرات و انتظارات اعضای تیم بررسی کنند. این پرسشنامه میتواند به اعضا این فرصت را بدهد تا نظرات خود را درباره ارتباطات داخل گروه، توانمندی در حل مسائل، و هماهنگی در کار گروهی به اشتراک بگذارند. از سوی دیگر، به مدیران این امکان را میدهد تا با تجزیه و تحلیل دقیق این بازخوردها، نقاط قوت و ضعف در فرآیند کار گروهی خود را تشخیص دهند و اقدامات بهبودی را پیادهسازی کنند.
پرسشنامه آنلاین ارزیابی رضایت از کار گروهی میتواند به سازمانها کمک کند تا فرآیندهای ارتباطی و همکاری گروهی را بهبود بخشند و احساس رضایت و تعلق به گروه را تقویت کنند. این ابزار با ارزیابی عناصری نظیر توزیع وظایف، ارتباط با همکاران، و سطح تعهد اعضای گروه، به سازمان این امکان را میدهد تا به دقت نقاط بهبودی را در محیط کار گروهی خود شناسایی کرده و در جهت بهبود کیفیت همکاری و افزایش توانمندی گروهی اقدام کند.
- بخش من به تقویت کار گروهی کمک می کند.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- اعضای تیم برای تصمیم گیری های خود پاسخگو هستند.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- وظایف منصفانه تقسیم شده است.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- تلاش می شود تا از نظرات همه ی کارمندان استفاده شود.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- ارتباط خوبی بین بخش من و بخش های دیگر وجود دارد.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- بخش من به اندازه ی کافی از فعالیت بخش های دیگر مطلع است.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- در حالت کلی از روحیه ی کار گروهی در بخش خودم راضی هستم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
ارزیابی دپارتمان خدمات مشتری
پرسشنامه آنلاین ارزیابی دپارتمان خدمات مشتری یک ابزار حیاتی در فرآیند بهبود کیفیت خدمات و ارتقاء رضایت مشتریان است. این پرسشنامه با ارائه سوالات متنوع و جامع، به مشتریان فرصت میدهد تا نظرات، انتقادات، و پیشنهادات خود را درباره عملکرد دپارتمان خدمات مشتری به اشتراک بگذارند. سوالات دقیق و به جزئیات درباره تجربیات مشتری در تعامل با دپارتمان خدمات مشتری، اطمینان حاصل میکند که اطلاعات جامعی در خصوص نقاط قوت و ضعف، بهینهسازی فرآیندها، و ارتقاء رفتارها جمعآوری میشود.
همچنین، این پرسشنامه توانمندی را دارد که اطلاعات دریافتی را به صورت تجمیعی تجزیه و تحلیل کند و از شاخصهای عملکرد مشخص دپارتمان خدمات مشتری بهرهمند شود. با تحلیل نظرات مشتریان، این پرسشنامه به مدیران و کارشناسان دپارتمان کمک میکند تا نقاطی که نیاز به بهبود دارند را شناسایی کنند و برنامههایی برای ارتقاء کیفیت خدمات و تجربه مشتریان ارائه دهند.
- کارمندان به مشکلات مشتریان گوش داده و آن را درک می کنند.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- دپارتمان من به تمامی سوالات مشتریان پاسخ می دهد.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- کارکنان دپارتمان من سرویس های خوبی را برای مشتریان فراهم می کنند.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- در حالت کلی از نحوه ارائه خدمات به مشتریان در دپارتمانم راضی هستم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
فرم نظرسنجی ارزیابی شرکت من
پرسشنامه آنلاین فرم نظرسنجی ارزیابی شرکت یک ابزار بسیار مؤثر در جمعآوری نظرات و تجربیات مخاطبان و همکاران شرکت است. این فرم، به کاربران و اعضای تیم فرصت میدهد تا نظرات خود را درباره عملکرد شرکت، خدمات ارائه شده، و محیط کار به اشتراک بگذارند. با سوالات جامع و دقیق در زمینههای مختلف مانند مدیریت، ارتباطات داخلی، و کیفیت خدمات، این پرسشنامه به شرکت اطلاعات قابل تجزیه و تحلیلی را فراهم میکند.
این پرسشنامه قابلیت اندازهگیری سطوح رضایت، شناخت نقاط قوت و ضعف، و تدابیر بهبودی را داراست. با اطلاعات به دست آمده از این ارزیابی، مدیران و تصمیمگیران میتوانند بهترین راهکارها را برای بهبود عملکرد شرکت اتخاذ کنند و به نحو موثرتری به نیازها و توقعات اعضای تیم و مخاطبان پاسخ دهند.
- به نظر من سیاست ها و روندهای شرکت منطقی است.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- شرایط فیزیکی محیط کار( مثل گرما، تمیزی و غیره) بسیار خوب است.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- به مسائل فردی(مثل جنسیت، تحصیلات و غیره) اهمیت داده می شود.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- کارمندان امنیت شغلی دارند.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- کار تیمی شرکت عالی است.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- فکر می کنم تا 5 سال آینده در این شرکت مشغول به کار باشم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- اگر دوباره فرصت انتخاب شغل داشته باشم، همین شرکت را انتخاب می کنم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- این شغل را به دیگران نیز توصیه می کنم.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
فرم بررسی گردش کار کارمندان
پرسشنامه آنلاین فرم بررسی گردش کار کارمندان یک ابزار قدرتمند برای ارزیابی و بهبود فرآیندها و عملکرد در محیط کار است. این فرم به مدیران و مسئولان منابع انسانی این امکان را میدهد تا از طریق نظرات و بازخوردهای کارمندان به جزئیات عملکرد و گردش کار روزانه آشنا شوند. با ارائه سوالات متنوع در زمینههایی مانند تخصیص وظایف، ارتباطات داخلی، و ابزارها و فناوری مورد استفاده، این پرسشنامه به کارمندان فرصت میدهد تا نقاط قوت و ضعف گردش کار خود را بررسی کنند.
این پرسشنامه میتواند به شناسایی نیازها و مشکلات موجود در گردش کار کمک کرده و به مدیران امکان پیشنهاد تغییرات و بهبودهای موردنیاز را فراهم کند. از طریق تحلیل دادههای به دست آمده، مسئولان میتوانند بهبودهای اساسی را در فرآیند کاری اعمال کرده و به ارتقاء کارایی و رضایت کارمندان دست یابند. این ارتباط مستقیم با کارمندان، بازخورد مستقیم و برنامههای اجرایی موثرتر را در راستای بهبود گردش کار فراهم میآورد.
- جنبه های مثبت شغل من بیشتر از جنبه های منفی است.
-
- بشدت مخالفم
- تا حدودی مخالفم
- نظری ندارم
- تا حدودی موافقم
- بشدت موافقم
- جنبه های مثبت شغل شما چیست؟
- جنبه های منفی شغل شما چیست؟
- چه جنبه هایی از شغل شما، آزارتان می دهد؟
ارزیابی شرایط کار
پرسشنامه آنلاین ارزیابی شرایط کار یک ابزار موثر در جهت بهبود محیط کاری و ارتقاء رضایت کارمندان است. این پرسشنامه با دربرداشتن سوالات جامع در زمینههایی چون شرایط فیزیکی، امکانات، حقوق و مزایا، به کارمندان این امکان را میدهد تا نظرات و تجربیات خود را درباره شرایط کاری به اشتراک بگذارند. این اطلاعات به مدیران منابع انسانی و مدیران سازمانی این امکان را میدهد تا با درک دقیقتری از نیازها و انتظارات کارمندان، اقدامات لازم برای بهبود شرایط کاری را انجام دهند و فضای کاری مناسبی را فراهم سازند.
پرسشنامه آنلاین ارزیابی شرایط کار همچنین به مدیران این امکان را میدهد تا با دریافت بازخوردهای مستقیم از کارمندان، به مشکلات و نیازهای اساسی محیط کاری پی ببرند و اقداماتی را انجام دهند تا از نظر شرایط کاری، کیفیت زندگی شغلی و توانمندیهای کارمندان بهبود یابد. این فرآیند باعث افزایش مشارکت و انگیزه کارمندان، کاهش نرخ انتقال کارکنان و ارتقاء فرهنگ سازمانی مثبت میشود و در نهایت، بهبود کارایی و اثربخشی سازمان را به همراه خواهد داشت.
- مدیریت معتقد است که کارمندان مهمترین بخش شرکت اند.
-
- بشدت موافقم
- تا حدودی موافقم
- نظری ندارم
- تا حدودی مخالفم
- بشدت مخالفم
- میزان پایبندی کارکنان به قوانین شرکت، مورد ارزیابی قرار می گیرد.
-
- بشدت موافقم
- تا حدودی موافقم
- نظری ندارم
- تا حدودی مخالفم
- بشدت مخالفم
- کارمندان نسبت به کار خود تعلق خاطر دارند.
-
- بشدت موافقم
- تا حدودی موافقم
- نظری ندارم
- تا حدودی مخالفم
- بشدت مخالفم
- در این شرکت کارمندان از دستورالعمل های حرفه ای تبعیت می کنند.
-
- بشدت موافقم
- تا حدودی موافقم
- نظری ندارم
- تا حدودی مخالفم
- بشدت مخالفم
- مدیریت شرکت، انگیزه و خلاقیت را در کارمندان افزایش می دهد.
-
- بشدت موافقم
- تا حدودی موافقم
- نظری ندارم
- تا حدودی مخالفم
- بشدت مخالفم
- در حالت کلی محیط کار من ... است.
-
- مثبت
- نظری ندارم
- منفی
فرم پرسشنامه استخدام
پرسشنامه آنلاین فرم استخدام یک ابزار کلیدی در فرآیند جذب نیروی انسانی برای سازمانها محسوب میشود. این پرسشنامه با دربرداشتن سوالات متنوع و جامع در زمینههایی چون مهارتها، تجربیات کاری، نظرات در مورد شغل، و تعهد به سازمان، به افرادی که قصد ورود به سازمان را دارند، این امکان را میدهد تا اطلاعات جامعی از خود ارائه دهند. این اطلاعات به تیم استخدام و مدیران منابع انسانی این امکان را میدهد تا با تجزیه و تحلیل دقیق اطلاعات دریافتی، افراد مناسبی را انتخاب کنند و فرآیند استخدام را بهبود بخشند.
پرسشنامه آنلاین فرم استخدام همچنین به سازمانها این امکان را میدهد که با دریافت پاسخهای مستقیم از متقاضیان، نیازها و انتظارات آنان را بهبود بخشند و از ابتدا یک ارتباط بهتر با اعضای جدید سازمان ایجاد کنند. این فرآیند باعث تسهیل فرآیند جذب و انتخاب افراد با استعداد و مطابق با معیارهای سازمان میشود و در نهایت، به ایجاد یک تیم متنوع و اثربخش در سازمان کمک میکند.
- شما یا اطرافیان شما سابقه کار در کدامیک از حوزه های زیر را دارند؟
-
- آژانس تبلیغاتی
- مرکز تحقیقاتی
- بازاریابی
- بازاریابی از راه دور
- شرکت تولید مواد غذایی
- شرکت نرم افزار و سخت افزار
- شرکت تولیدی
- شرکت های توسعه ی وب
- سن خود را بنویسید.
- وضعیت کاری خود را مشخص کنید:
-
- کار تمام وقت
- کار پاره وقت
- کار تمام وقت در خانه
- بازنشسته
- سطح تحصیلات خود را ذکر کنید.
-
- دیپلم و پایین تر
- فوق دیپلم
- لیسانس
- فوق لیسانس
- دکتری
- چه میزان را خدمات آنلاین و اینترنتی آشنایی دارید؟
-
- خیلی زیاد
- زیاد
- متوسط
- کم
- خیلی کم
- چه میزان با اینترنت و نحوه کار در آن آشنایی دارید؟
-
- خیلی زیاد
- زیاد
- متوسط
- کم
- خیلی کم
- چه میزان از اینترنت استفاده می کنید؟
-
- کمتر از هفته ای یک ساعت
- 1-2 ساعت در هفته
- 2-3 ساعت در هفته
- بیشتر از 3 ساعت در هفته
- نام:
- شماره تلفن:
- ایمیل :
- وضعیت تاهل خود را مشخص کنید:
-
- مجرد
- متاهل
- بیشتر از چه ابزاری برای اتصال به اینترنت استفاده می کنید؟
-
- گوشی هوشمند
- تبلت
- لپتاپ
- کامپیوتر
فرم نظرسنجی مدیریت دانش
پرسشنامه آنلاین فرم نظرسنجی مدیریت دانش یک ابزار جهت ارزیابی و بهبود فرآیندهای مدیریت دانش در سازمان است. این فرم این امکان را فراهم میکند که اعضای تیم و کارکنان درباره فرصتها و چالشهای مدیریت دانش در سازمان خود بازخورد دهند. با ارائه سوالات متخصصانه در زمینههایی مانند اشتراکگذاری دانش، ابزارها و تکنولوژی مورد استفاده، و ارتباطات داخلی، این پرسشنامه به اعضای سازمان فرصت میدهد تا ارزیابی جامعی از عملکرد مدیریت دانش دریافت کنند.
با تحلیل نتایج این نظرسنجی، مدیران و تصمیمگیران میتوانند نقاط قوت و ضعف در فرآیند مدیریت دانش را شناسایی و برنامههای بهبودی را اجرا کنند. این اطلاعات به سازمان کمک میکند تا بهترین راهکارها را برای افزایش تأثیربخشی و بهرهوری مدیریت دانش در سازمان انتخاب کند. این ارتباط مستقیم با اعضای تیم، افزایش درک مشکلات و نیازهای مدیریت دانش، و اجرای اقدامات کارآمدتر در سازمان را تسهیل میکند.
- من با مدیران در مورد موضوعی بنام مدیریت دانش که اخیرا در Harvard Business Review بحث شد در ارتباطم. براساس مقالات این مرکز، مدیریت دانش یک فرآیند یافتن اطلاعات درمورد سودمند بودن یک شرکت برای دیگران است.گاهی اوقات شرکت ها در مدیریت دانش دخیل هستند اما آن را با نامهای دیگری می شناسند. لطفا اجازه دهید بدانم که آیا شرکت شما اقدامات زیر را انجام می دهد یا خیر.
- جمع آوری و به اشتراک گذاری اطلاعات درمورد بهترین اقدامات
-
- بله
- خیر
- رد می کنم/نمی دانم
- استفاده از شبکه بندی ها برای انتقال اطلاعات به کارمندان مرتبط با مدیر و مشتری
-
- بله
- خیر
- رد می کنم/نمی دانم
- استفاده از شبکه بندی ها برای انتقال اطلاعات به کارمندان مرتبط با مهندس سازنده ی محصول و مشتری
-
- بله
- خیر
- رد می کنم/نمی دانم
- ایجاد روندهای رسمی برای اطمینان از درسهای ارائه شده در یک پروژه به وظایف دیگر نیز راه پیدا می کنند.
-
- بله
- خیر
- رد می کنم/نمی دانم
- یافتن راههای رسمی برای توجه مدیر به کارمندان زیردست
-
- بله
- خیر
- رد می کنم/نمی دانم
- گسترش سیستم های تخصصی برای دریافت مهارتها و دانشهای حرفه ای
-
- بله
- خیر
- رد می کنم/نمی دانم
- سوالات کامل نیستند و تنها برای صرفه جویی در وقت ما از شما انتظار پاسخهایی عالی نداریم.تنها اولین پاسخی که به ذهنتان می رسد را بنویسید.
- چه فعالیت هایی در سازمان شما بیشترین تاثیر را بر روی موضوع اصلی دارد؟کدام فعالیت بیشترین تاثیر را دارد؟
- چه نوع دانشی اثر این فعالیت را کارآمدتر می کند؟
قالب منابع انسانی ما می تواند یک محیط ارتباطی بین شما و کارکنان شما باشد. نامعلوم بودن این قالب های نظرسنجی آنلاین کمک می کند تا این مشکلات را کاهش داده و اداره منابع انسانی، یک ارزیابی واقع بینانه از فرهنگ شرکت را ارائه دهد. پس از آن شما می توانید سیاست ها را در جهت درست انجام دهید