ارزیابی درس علوم( شامل زیست، شیمی، زمین و غیره)
پرسشنامه آنلاین ارزیابی درس علوم، شامل زیستشناسی، شیمی، زمینشناسی و دیگر زیرشاخههای علوم، ابزار موثری برای جمعآوری اطلاعات در مورد فهم دانشآموزان از مضمونات مختلف علوم است. این پرسشنامه با هدف ارزیابی مهارتها، دانش و تفهیم دانشآموزان در حوزههای مختلف علوم طراحی شده است. این ارزیابی میتواند به معلمان و مدرسان کمک کند تا نقاط قوت و ضعف دانشآموزان را درک کرده و بهبودهای لازم را در فرآیند آموزشی اعمال کنند.
این پرسشنامه آنلاین با استفاده از سوالات متنوع، چندگزینهای و دیگر روشهای تنوعبخشی، تلاش دارد تا به صورت جامع به ارزیابی مهارتهای تفکری، آزمایشی و علمی دانشآموزان بپردازد. همچنین، از این پرسشنامه میتوان برای اندازهگیری تأثیر متغیرهای مختلف آموزشی مانند استفاده از فناوری و روشهای تدریس مختلف استفاده نمود. به طور کلی، پرسشنامه آنلاین ارزیابی درس علوم یک ابزار ارزشمند برای بهبود کیفیت آموزش و یادگیری در حوزه علوم میباشد.
ارزیابی زیر در مورد دروس علوم می باشد که در این ترم در مدرسه تدریس شده است.ازشما بخاطر زمانی که برای پاسخگویی به این ارزیابی می گذارید سپاسگزاریم.
- نام مدرسه:
- نام دبیر علوم:
- جنسیت شما:
-
- مذکر
- مونث
- نظر کلی شما در مورد این درس چیست؟
-
- بسیار خوب
- خوب
- متوسط
- بد
- خیلی بد
- در مورد درس علوم تدریس شده، هریک از موارد زیر را رتبه بندی کنید.
- کیفیت آموزش:
-
- بسیار خوب
- خوب
- متوسط
- بد
- خیلی بد
- کیفیت تجهیزات( میکروسکوپ، وسایل آزمایشگاه و غیره):
-
- بسیار خوب
- خوب
- متوسط
- بد
- خیلی بد
- امنیت آزمایشگاه:
-
- بسیار خوب
- خوب
- متوسط
- بد
- خیلی بد
- میزان کار گروهی دانش آموزان:
-
- بسیار خوب
- خوب
- متوسط
- بد
- خیلی بد
- کیفیت تکالیف انجام شده:
-
- بسیار خوب
- خوب
- متوسط
- بد
- خیلی بد
- سطح رقابت بین دانش آموزان:
-
- بسیار خوب
- خوب
- متوسط
- بد
- خیلی بد
- تنوع وسایل آموزشی:
-
- بسیار خوب
- خوب
- متوسط
- بد
- خیلی بد
- لطفا تجربه ی کلی خود در مورد کلاس را در یک جمله بیان کنید.
- لطفا دبیر علوم خود را در هریک از موارد زیر ارزیابی کنید.
- فن بیان:
-
- بسیار خوب
- خوب
- متوسط
- بد
- خیلی بد
- بحث های کلاسی:
-
- بسیار خوب
- خوب
- متوسط
- بد
- خیلی بد
- کیفیت امتحانات:
-
- بسیار خوب
- خوب
- متوسط
- بد
- خیلی بد
- پروژه های علوم:
-
- بسیار خوب
- خوب
- متوسط
- بد
- خیلی بد
- توجه به تک تک دانش آموزان:
-
- بسیار خوب
- خوب
- متوسط
- بد
- خیلی بد
- اردوهای آموزشی خارج از مدرسه:
-
- بسیار خوب
- خوب
- متوسط
- بد
- خیلی بد
- ساعات کار:
-
- بسیار خوب
- خوب
- متوسط
- بد
- خیلی بد
- برای بهبود عملکرد دبیر علوم چه پیشنهادی می کنید؟