نظرسنجی وب سایت

فرم بررسی فعالیت های وب سایت

نظرسنجی ساخت وب شامل ارائه آمار و ارقام شرکت ها و بررسی هزینه ها و فعالیت های ساخت وب سایت است

...

فرم ارزیابی خدمات مشتری وب

ارزیابی خدمات و بازخورد بررسی سرعت، کیفیت و رضایت کلی مشتری

...

بررسی آنلاین کتابفروشی دانشگاه

کتابفروشی آنلاین دانشگاهی برای نظارت بر محصولات و خدمات ارائه شده است

...

فرم ارزیابی عادات و استفاده از اینترنت

عادت های اینترنتی مشتری و استفاده از نظرسنجی بر اساس اولویت کاربر

...

فرم ارزیابی بررسی جمعیتی وب

نظرسنجی جمعیتی اینترنتی از جمله ارزیابی منابع مورد نیاز است

...

بررسی کیفیت اطلاعات وب سایت

کیفیت و تکمیل مستندات و اطلاعات وب سایت

...

پرسشنامه لغو اشتراک مشتری

پرسشنامه آنلاین لغو اشتراک مشتری یک ابزار قدرتمند است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا از نظرات و تجربیات مشتریان در مورد علل لغو اشتراک بهره‌مند شوند. این پرسشنامه به وسیله سوالات هوشمندانه اطلاعات ارزشمندی از مشتریان استخراج می‌کند که به سازمان این امکان را می‌دهد تا دلایل واقعی پشت لغو اشتراک‌ها را به دقت تجزیه و تحلیل کند. سوالات مرتبط با تجربه مشتری، رضایت، و امکانات ارائه شده می‌توانند نقاط قوت و ضعف سیستم ارائه خدمات را نمایان کرده و ارتقاء بهره‌وری سازمان را در طراحی سیاست‌های بازاریابی و بهبود کیفیت خدمات تسریع کنند.

با استفاده از این پرسشنامه آنلاین، سازمان‌ها قادرند با بهبود نقاط ضعف خود، ارائه خدمات با کیفیت‌تری ارائه داده و مشتریان خود را حفظ کنند. این ابزار بیانگر اهمیت حوزه فیدبک مشتری در فرآیند تصمیم‌گیری است و به عنوان یک ابزار اساسی در استراتژی‌های مدیریت ارتباط با مشتریان مطرح می‌شود.


 

  1. نام و نام خانوادگی:
  2. آدرس ایمیل:
  3. دلیل لغو اشتراک:
  4. نظرات و پیشنهادات:
  5. آیا مایل به دریافت اطلاعیه‌ها و اخبار ما هستید؟
 
 

ارزیابی تجارت الکترونیکی

پرسشنامه آنلاین ارزیابی تجارت الکترونیکی می‌تواند یک ابزار موثر برای جمع‌آوری اطلاعات و بازخورد از کاربران و مشتریان در حوزه تجارت الکترونیک باشد. این پرسشنامه می‌تواند سوالات متنوعی درباره تجربه خرید آنلاین، رضایت از خدمات، سطح اطمینان از امنیت اطلاعات شخصی، سرعت و کارایی سیستم پرداخت الکترونیکی و جوانب دیگر تجارت الکترونیک را دربرگیرد. این اطلاعات به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا نقاط قوت خود را تشخیص داده و مسائل و اقدامات بهبودی را بهبود کنند.

با استفاده از پرسشنامه‌های آنلاین ارزیابی تجارت الکترونیک، کسب‌وکارها می‌توانند الگوهای مشتریان خود را درک کرده و بهینه‌سازی فرآیندها و خدمات خود را انجام دهند. این ابزار ارتباطی به کاربران این امکان را می‌دهد تا نظرات، انتقادات، و پیشنهادات خود را به بهبود عملکرد کسب‌وکار ارائه دهند و به عنوان یک ابزار ارتباطی دوطرفه بین مشتریان و تاجران مؤثر باشد.

 


 

  • به طور میانگین چه میزان از سایت ما دیدن می کنید؟
    • هر روز
    • 1 بار در هفته
    • 2 هفته ای 1 بار
    • 1 بار در ماه
    • به ندرت
    • غیره
  • در چه محیط هایی از سایت ما دیدن می کنید؟
    • محل کار
    • خانه
    • محل کار و خانه
    • غیره
  • دلیل بازدید از سایت ما چیست؟
    • کسب اطلاعات کلی
    • آگاهی از قوانین
    • دریافت فرم ها
    • کسب اطلاعات در مورد تجهیزات
    • کسب اطلاعات به روز
    • دریافت مشاوره
    • دریافت اخبار
    • برقراری تماس
    • جستجوی کار
    • دانلود
    • غیره
  • به طور کلی سایت ما را چطور ارزیابی می کنید؟
    • بسیار جالب
    • تا حدودی جالب
    • متوسط
    • اصلا جالب نیست
  • برای یافتن وب سایت ما چقدر تلاش کردید؟
    • کمتر از چیزی که انتظار داشتم
    • همان اندازه که انتظار داشتم
    • بیشتر از چیزی که انتظار داشتم
  • جلوه های بصری سایت در مقایسه با سایت های دیگر چطور بود؟
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • مطمئن نیستم
  • محتوای سایت در مقایسه با سایت های دیگر چطور بود؟
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • مطمئن نیستم
  • نگارش و محتوای سایت در مقایسه با سایت های دیگر چطور بود؟
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • مطمئن نیستم
  • آیا منوی آیتم ها در فهرست برای شما معقول بود؟
    • بله
    • خیر
  • آیا در هنگام دانلود فایل ها مشکلی داشتید؟
    • بله
    • خیر
    • امتحان نکردم
  • چگونه با سایت ما آشنا شدید؟
  • اگر نظر یا پیشنهادی دارید، ذکر کنید.

 

فرم نظرسنجی ارزیابی وب سایت

فرم نظرسنجی آنلاین ارزیابی وب‌سایت یک ابزار قدرتمند برای جمع‌آوری بازخورد و اطلاعات از کاربران و بازدیدکنندگان وب‌سایت است. این فرم می‌تواند سوالات گوناگونی در مورد تجربه کاربری، سرعت بارگذاری صفحات، دسترسی به اطلاعات مورد نیاز، طراحی و رابط کاربری و دیگر جنبه‌های عملکرد وب‌سایت را شامل شود. این اطلاعات به وب‌سایت‌ها کمک می‌کند تا عیوب و نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و اقدامات بهبودی را در نظر بگیرند.

با استفاده از فرم نظرسنجی ارزیابی وب‌سایت، مدیران می‌توانند نظرات و نیازهای مختلف گروه مخاطبین خود را متوجه شوند و بهبودهای لازم را در طراحی و ارائه محتوا اعمال کنند. این فرم‌ها ابزاری موثر برای ارتقاء تجربه کاربری بهبود یافته و افزایش رضایت کاربران از وب‌سایت می‌باشند.

 


 

  • چه میزان از سایت ما دیدن می کنید؟
    • هرروز
    • 3-4 بار در هفته
    • 1 بار در هفته
    • 2-3 بار در ماه
    • هر ماه
    • کمتر از ماهی 1 بار
    • مطمئن نیستم
    • غیره
  • آیا احتمال دارد، دوباره از سایت دیدن کنید؟
    • بله
    • خیر
  • آیا این سایت را به دیگران نیز توصیه می کنید؟
    • بله
    • خیر
  • چه ویژگی باعث شد تا باز هم از سایت بازدید کنید؟
  • کدام قسمت از سایت را می پسندید؟
  • بنظر شما چه تغییراتی برای سایت لازم است؟
  • در هفته چند ساعت را در سایت ما می گذرانید؟
    • 0-1
    • 1-2
    • 2-4
    • 4-10
    • بیشتر از 10
  • چطور با سایت ما آشنا شدید؟
    • موتورهای جستجو
    • سایت دیگر
    • روزنامه/مجله
    • دوستان و آشنایان
    • تبلیغات
    • نمی دانم
    • غیره

 

ارزیابی خدمات سرویس ISP

ارزیابی خدمات سرویس اینترنت (ISP) از طریق اطلاعات بیشتر

ارزیابی خدمات سرویس ISP

ارزیابی خدمات سرویس اینترنت (ISP) از طریق پرسشنامه‌های آنلاین ابزاری کارآمد برای جمع‌آوری نظرات و تجربیات مشترکان این سرویس‌ها است. این پرسشنامه‌ها معمولاً شامل سوالاتی در مورد سرعت اینترنت، پایداری اتصال، کیفیت خدمات پشتیبانی، تجربه مشتری در مواقع نقص و دیگر ابعاد کیفیت خدمات اینترنت می‌شوند. با تحلیل پاسخ‌های این پرسشنامه‌ها، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت می‌توانند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و بهبودهای لازم را اجرایی کنند.

این ارزیابی‌ها به مشتریان این امکان را می‌دهند تا نظرات خود را در مورد کیفیت خدمات ارائه شده توسط ISP به اشتراک بگذارند و مسئولان ISP نیز از این نظرات برای بهبود عملکرد و خدمات خود بهره‌مند شوند. این ارتباط دوطرفه از طریق پرسشنامه‌های آنلاین می‌تواند به بهبود کلان صنعت اینترنت و تجربه کاربران آن کمک کند.

 


 

  • در حالت کلی، خدمات اینترنتی خود را چگونه ارزیابی می کنید؟
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • مطمئن نیستم
  • در حالت کلی، اتصال اینترنتی خود را چگونه ارزیابی می کنید؟
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • مطمئن نیستم
  • در حالت کلی، نصب نرم افزار و سادگی استفاده از اینترنت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • مطمئن نیستم
  • برای چه سیستم عاملی با قسمت پشتیبانی تماس گرفتید؟
  • نماینده ی پشتیبانی را ارزیابی کنید.
  • رابطه ی دوستانه :
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • مطمئن نیستم
  • تخصص کاری :
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • مطمئن نیستم
  • علاقه به حل مشکل :
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • مطمئن نیستم
  • درک مشکل :
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • مطمئن نیستم
  • مشکل شما با برقراری تماس حل شد؟
    • بله
    • خیر
    • بخاطر نمی آورم
    • مطمئن نیستم
  • خدمات اینترنتی این شرکت را در مقایسه با شرکت های دیگر چگونه ارزیابی می کنید؟
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • مطمئن نیستم

 

فرم بررسی جمعیتی وب سایت

پرسشنامه‌های آنلاین ارزیابی فرم بررسی جمعیتی وب‌سایت به عنوان ابزاری حیاتی در جمع‌آوری داده‌ها و نظرات افراد استفاده می‌شوند. این فرم‌ها معمولاً شامل سوالاتی در مورد ترکیب جمعیت مراجعین به وب‌سایت، نحوه و هدف استفاده آنها، ارضای نیازهایشان، و اطمینان از تجربه مثبت آنها از وب‌سایت می‌شوند. این ارزیابی‌ها اطلاعات بهتری در مورد نقاط قوت و ضعف وب‌سایت، جلب توجه کاربران، و بهبود تجربه آنها ارائه می‌دهند.

با استفاده از پرسشنامه‌های آنلاین بررسی جمعیتی وب‌سایت، مدیران و طراحان وب می‌توانند تجربه کاربران را بهبود بخشیده و سایت خود را با توجه به نیازها و ترجیحات واقعی کاربران به‌روز رسانی کنند. این ارتباط دوسویه از طریق فرم‌های آنلاین می‌تواند به ارتقاء بهترین استانداردهای طراحی وب و ارائه خدمات مطلوب به جمعیت متنوع وب‌سایت کمک کند.

 


 

  • لطفا در ارزیابی هر یک از موارد زیر به ما کمک کنید.
  • صفحه ی اصلی سایت:
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • نظری ندارم
  • پشتیبانی فنی از خدمات و محصولات:
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • نظری ندارم
  • اطلاعات ارائه شده از محصول:
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • نظری ندارم
  • نحوه برقراری ارتباط:
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • نظری ندارم
  • دانلود نمونه خدمات و محصولات:
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • نظری ندارم
  • دلایل شما برای بازدید از سایت چیست؟
    • اطلاعات محصول
    • اطلاعات پشتیبانی فنی
    • اطلاعات رقابتی
    • غیره
  • آیا مجددا از سایت بازدید می کنید؟
    • بله
    • خیر
  • آیا سایت ما را به دیگران پیشنهاد می کنید؟
    • بله
    • خیر
  • از چه طریقی با سایت ما آشنا شدید؟
    • سایت های دیگر
    • اخبار آنلاین
    • روزنامه یا مجله
    • دوستان
    • موتور جستجو
    • ایمیل
    • غیره
  • چه میزان از سایت ما دیدن می کنید؟
    • هر روز
    • چند بار در هفته
    • یکبار در هفته
    • چندبار در ماه
    • یکبار در ماه
    • اولین بارم است

 

فرم ارزیابی گفتگو و خرید اینترنتی

پرسشنامه‌های آنلاین ارزیابی فرم ارزیابی گفتگو و خرید اینترنتی به عنوان ابزاری حیاتی در جمع‌آوری اطلاعات درباره تجربه و نظرات کاربران در فرآیند گفتگو و خرید آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پرسشنامه‌ها سوالات متنوعی را در مورد رضایت کاربران، کیفیت خدمات، مشکلات ممکن در فرآیند خرید، راهنمایی‌ها و ارتقاء پتانسیل را در بردارند. اطلاعات به دست آمده از این ارزیابی‌ها به تجارت‌های آنلاین کمک می‌کنند تا فرآیندهای خود را بهبود بخشیده و به نیازها و ترجیحات واقعی مشتریان پاسخ دهند.

این ارزیابی‌ها اهمیت بسزایی در بهبود تجربه خرید کاربران دارند و به تجارت‌های آنلاین این امکان را می‌دهند که مواردی همچون رضایت مشتری، سرعت و راحتی فرآیند خرید، اعتماد مشتریان، و اصلاح نقاط ضعف را شناسایی و بهبود بخشند. از این طریق، این پرسشنامه‌ها به تجارت‌های آنلاین کمک می‌کنند تا رابطه مثبت با مشتریان را تقویت کرده و باعث افزایش فروش و شناخت برند شوند.

 


 

  • درآمد سالیانه ی خود را به صورت تقریبی بنویسید.
  • آیا اخیرا خرید اینترنتی انجام داده اید؟
    • بله
    • خیر
  • هزینه ی خرید اینترنتی شما چقدر شد؟
  • چقدر از این هزینه صرف خرید هدیه برای دیگران شده است؟
  • چه نوع محصولی را از اینترنت خریداری کردید؟
    • نرم افزار
    • کتاب یا مجله
    • قطعات کامپیوتر
    • موسیقی،CD
    • فیلم، ویدئو
    • وسایل برقی
    • وسایل مربوط به سفر
    • لباس
    • گل
    • بلیط(کنسرت،سینما و غیره)
    • خدمات
    • غیره
  • تعداد خرید ها از طریق ایمیل:
  • تعداد خرید ها از طریق اینترنت:
  • لطفا در مورد استفاده از کامپیوتر و اینترنت به سوالات زیر پاسخ دهید.
  • بررسی یا فرستادن ایمیل:
    • هر روز
    • 2-3 بار در هفته
    • 1بار در هفته
    • 2-3 بار در ماه
    • 1 بار در ماه
    • استفاده نمی کنم.
  • بررسی سهام:
    • هر روز
    • 2-3 بار در هفته
    • 1بار در هفته
    • 2-3 بار در ماه
    • 1 بار در ماه
    • استفاده نمی کنم.
  • اخبار و مجلات آنلاین:
    • هر روز
    • 2-3 بار در هفته
    • 1بار در هفته
    • 2-3 بار در ماه
    • 1 بار در ماه
    • استفاده نمی کنم.
  • کسب و کار:
    • هر روز
    • 2-3 بار در هفته
    • 1بار در هفته
    • 2-3 بار در ماه
    • 1 بار در ماه
    • استفاده نمی کنم.
  • سرگرمی:
    • هر روز
    • 2-3 بار در هفته
    • 1بار در هفته
    • 2-3 بار در ماه
    • 1 بار در ماه
    • استفاده نمی کنم.
  • تحصیل و آموزش:
    • هر روز
    • 2-3 بار در هفته
    • 1بار در هفته
    • 2-3 بار در ماه
    • 1 بار در ماه
    • استفاده نمی کنم.
  • رزرو بلیط و هتل:
    • هر روز
    • 2-3 بار در هفته
    • 1بار در هفته
    • 2-3 بار در ماه
    • 1 بار در ماه
    • استفاده نمی کنم.
  • بازی و سرگرمی:
    • هر روز
    • 2-3 بار در هفته
    • 1بار در هفته
    • 2-3 بار در ماه
    • 1 بار در ماه
    • استفاده نمی کنم.
  • جستجوی فرصت های شغلی:
    • هر روز
    • 2-3 بار در هفته
    • 1بار در هفته
    • 2-3 بار در ماه
    • 1 بار در ماه
    • استفاده نمی کنم.
  • پیداکردن تصویر:
    • هر روز
    • 2-3 بار در هفته
    • 1بار در هفته
    • 2-3 بار در ماه
    • 1 بار در ماه
    • استفاده نمی کنم.
  • دانلود نرم افزار:
    • هر روز
    • 2-3 بار در هفته
    • 1بار در هفته
    • 2-3 بار در ماه
    • 1 بار در ماه
    • استفاده نمی کنم.
  • چت و گفتگو:
    • هر روز
    • 2-3 بار در هفته
    • 1بار در هفته
    • 2-3 بار در ماه
    • 1 بار در ماه
    • استفاده نمی کنم.
  • بنظر من خرید آنلاین نوعی سرگرمی است.
    • بله
    • خیر
  • من خرید از مغازه را ترجیح می دهم.
    • بله
    • خیر
  • خرید حضوری امکان سرقت را افزایش می دهد.
    • بله
    • خیر
  • خرید اینترنتی خطر کمتری دارد.
    • بله
    • خیر
  • هزینه ی خرید اینترنتی بیشتر از خرید حضوری است.
    • بله
    • خیر
  • من با تحویل خرید اینترنتی مشکل دارم.
    • بله
    • خیر
  • خرید اینترنتی و سفارش، دشوارتر از خرید حضوری است.
    • بله
    • خیر
  • علاقه ای به وارد کردن شماره ی کارتم برای خرید اینترنتی ندارم.
    • بله
    • خیر
  • از نظر من کیفیت کالاها با خرید اینترنتی بهتر است.
    • بله
    • خیر
  • من برای آگاهی از محصولات جدید به سایت خرید سر میزنم.
    • بله
    • خیر
  • علاقه ای به خروج از خانه برای خرید ندارم.
    • بله
    • خیر
  • دوست دارم قبل از خرید شخصا کالا را بررسی کنم.
    • بله
    • خیر
  • دوست دارم کالا را به درب منزل بیاورند.
    • بله
    • خیر
  • بنظر من تنوع محصولات در خرید اینترنتی زیاد است.
    • بله
    • خیر
  • هیچ یک از دوستان من خرید اینترنتی انجام نمی دهند.
    • بله
    • خیر
  • از جرایم اینترنتی می ترسم.
    • بله
    • خیر
  • همیشه به دنبال پایین ترین قیمت هستم.
    • بله
    • خیر
  • اگر قیمت ها در اینترنت پایین تر باشند خرید اینترنتی انجام می دهم.
    • بله
    • خیر
  • اغلب کالاهای خریداری شده را برمی گردانم.
    • بله
    • خیر
  • جستجو در اینترنت را دوست دارم.
    • بله
    • خیر
  • از خرید اینترنتی لذت می برم.
    • بله
    • خیر
  • رفتن به خرید با دوستانم را ترجیح می دهم.
    • بله
    • خیر
  • با احتیاط از اینترنت استفاده می کنم.
    • بله
    • خیر
  • در استفاده از اینترنت مهارت های لازم را دارم.
    • بله
    • خیر
  • نوع اینترنت مصرفی در منزل شما چیست؟
    • بله
    • خیر
  • نوع اینترنت مصرفی در منزل شما چیست؟
    • بله
    • خیر
  • مهارت های خود را مشخص کنید:
  • فرستادن و خواندن ایمیل
    • برایم آسان است.
    • می توانم انجامش دهم.
    • هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه ی کار ندارم.
  • نصب نرم افزار کامپیوتر
    • برایم آسان است.
    • می توانم انجامش دهم.
    • هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه ی کار ندارم.
  • تعمیر قطعات کامپیوتر
    • برایم آسان است.
    • می توانم انجامش دهم.
    • هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه ی کار ندارم.
  • جستجو در اینترنت
    • برایم آسان است.
    • می توانم انجامش دهم.
    • هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه ی کار ندارم.
  • نصب ویندوز
    • برایم آسان است.
    • می توانم انجامش دهم.
    • هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه ی کار ندارم.
  • استفاده از موتورهای جستجو
    • برایم آسان است.
    • می توانم انجامش دهم.
    • هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه ی کار ندارم.
  • خرید اینترنتی
    • برایم آسان است.
    • می توانم انجامش دهم.
    • هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه ی کار ندارم.
  • استفاده از ربات اینترنتی
    • برایم آسان است.
    • می توانم انجامش دهم.
    • هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه ی کار ندارم.
  • جنسیت شما :
    • مذکر
    • مونث
  • وضعیت تاهل :
    • مجرد
    • متاهل
  • سن شما :
    • زیر 13
    • 13-18
    • 19-29
    • 30-44
    • 45-64
    • بالای 64
  • وضعیت تحصیلی :
    • دیپلم و پایین تر
    • فوق دیپلم
    • لیسانس
    • فوق لیسانس

 

ارزیابی وب سایت موسیقی

وب سایت‌های موسیقی امروزه یک قطب جذاب برای علاقمندان به هنرهای صوتی محسوب می‌شوند. اما برای بهبود و بهینه‌سازی تجربه کاربری در این وب سایت‌ها، نیاز به ارزیابی دقیق و جامع از سوی ...

ارزیابی وب سایت موسیقی

وب سایت‌های موسیقی امروزه یک قطب جذاب برای علاقمندان به هنرهای صوتی محسوب می‌شوند. اما برای بهبود و بهینه‌سازی تجربه کاربری در این وب سایت‌ها، نیاز به ارزیابی دقیق و جامع از سوی کاربران وجود دارد. برای این منظور، انجام پرسشنامه‌های آنلاین به عنوان یک ابزار ارزیابی مؤثر در تعیین نقاط قوت و ضعف وب سایت‌های موسیقی استفاده می‌شود.

اولین گام در این ارزیابی، طراحی پرسشنامه‌های آنلاین مناسب است. این پرسشنامه‌ها باید شامل سوالاتی باشند که به طور کامل نظرات و تجربیات کاربران را در مورد طراحی، محتوا، سرعت بارگذاری و سایر جنبه‌های مرتبط با وب سایت موسیقی جمع‌آوری کنند. سپس، تجزیه و تحلیل دقیقی از پاسخ‌ها انجام شده و توصیه‌ها و بهترین‌کارها برای بهبود وب سایت ارائه می‌شوند. به کمک این روش ارزیابی، وب سایت موسیقی می‌تواند با اطمینان بهبودات لازم را اعمال کرده و تجربه کاربری را بهبود بخشد.

 


 

  • کاربران چه کشورهایی بیشتر از سایت بازدید می کنند؟
  • سن:
    • 16 یا کمتر
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25 یا بیشتر
  • وضعیت اشتغال:
    • دانش آموز
    • دانشجو
    • شاغل
    • غیره
  • آیا قبلا از این سایت دیدن کرده اید؟
    • بله
    • خیر
  • از کدام قسمت سایت بیشتر لذت بردید؟
  • چه نوع موسیقی را بیشتر گوش می دهید؟
    • پاپ
    • رپ
    • سنتی
    • راک
    • هیپ هاپ
    • جز
    • غیره
  • بنظر شما کدام ویژگی سایت باید تغییر کند؟
  • جنسیت شما:
    • مذکر
    • مونث

 

فرم نظرسنجی بازخورد وب سایت


پرسشنامه آنلاین فرم نظرسنجی بازخورد وب سایت یک ابزار بسیار موثر و کاربردی در ارزیابی نظرات و تجربیات کاربران وب سایت است. این فرم با امکانات آسان و قابل فهم، فرصتی فراهم می‌کند تا کاربران به صورت مستقیم و بدون پیچیدگی‌های زیاد نظرات، پیشنهادات، یا انتقادات خود را ارائه دهند. از این راه، اطلاعات به دست آمده از این پرسشنامه می‌تواند به بهبود کارکرد و ارتقاء کیفیت وب سایت کمک کند. علاوه بر این، امکان انتخاب گزینه‌های مختلف در فرم، این امکان را می‌دهد تا نظرات بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف جمع‌آوری شده و تجزیه و تحلیل شوند.

همچنین، پرسشنامه فرم نظرسنجی بازخورد وب سایت با استفاده از طراحی ساده و رابط کاربری دوستانه، تجربه کاربری مثبتی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند. این امکان به شرکت‌کنندگان اعتماد می‌آورد که نظرات آن‌ها به دقت در نظر گرفته می‌شود و این ارتباط مستقیم با کاربران، باعث افزایش انگیزه و شفافیت در فرآیند بهبود وب سایت می‌شود.

 


 

  • لطفا در ارزیابی هر یک از موارد زیر به ما کمک کنید.
  • صفحه ی اصلی سایت:
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • نظری ندارم
  • پشتیبانی فنی از خدمات و محصولات:
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • نظری ندارم
  • اطلاعات ارائه شده از محصول:
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • نظری ندارم
  • نحوه برقراری ارتباط:
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • نظری ندارم
  • دانلود نمونه خدمات و محصولات:
    • عالی
    • بسیار خوب
    • خوب
    • متوسط
    • ضعیف
    • نظری ندارم
  • دلایل شما برای بازدید از سایت چیست؟
    • اطلاعات محصول
    • اطلاعات پشتیبانی فنی
    • اطلاعات رقابتی
    • غیره
  • آیا مجددا از سایت بازدید می کنید؟
    • بله
    • خیر
  • آیا سایت ما را به دیگران پیشنهاد می کنید؟
    • بله
    • خیر
  • از چه طریقی با سایت ما آشنا شدید؟
    • سایت های دیگر
    • اخبار آنلاین
    • روزنامه یا مجله
    • دوستان
    • موتور جستجو
    • ایمیل
    • غیره
  • چه میزان از سایت ما دیدن می کنید؟
    • هر روز
    • چند بار در هفته
    • یکبار در هفته
    • چندبار در ماه
    • یکبار در ماه
    • اولین بارم است

 

خرید الکترونیک

با گسترش روزافزون تجارت الکترونیک، ارزیابی کیفیت خرید آنلاین از اهمیت بسزایی برخوردار است. استفاده از اطلاعات بیشتر

خرید الکترونیک

با گسترش روزافزون تجارت الکترونیک، ارزیابی کیفیت خرید آنلاین از اهمیت بسزایی برخوردار است. استفاده از پرسشنامه‌های آنلاین به عنوان یک ابزار ارزیابی، به تازگی به‌عنوان یک روش مؤثر برای جمع‌آوری نظرات مشتریان و بهبود فرآیند خرید آنلاین مطرح شده است.

در این ارزیابی، انواع سوالات متنوعی از مشتریان درباره تجربه‌هایشان در خرید از فروشگاه‌های الکترونیکی پرسیده می‌شود. این سوالات ممکن است به ابعاد مختلفی از فرآیند خرید اشاره کنند، از جمله راحتی مشاهده محصولات، سرعت تراکنش، کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش. سپس، با تحلیل دقیق پاسخ‌ها، نقاط قوت و ضعف در فرآیند خرید الکترونیک به چشم می‌خورند. این ارزیابی‌ها به فروشندگان این امکان را می‌دهند تا به‌طور مداوم خدمات و فرآیندهای خود را بهبود داده و اطمینان حاصل کنند که مشتریان با تجربه خرید آنلاین راضی هستند.

 


 

  • نوع و برند محصول خریداری شده را بنویسید.
  • از نظر شما کیفیت کالای خریداری شده از طریق اینترنت در مقایسه با خرید حضوری چگونه است؟
    • بسیار ضعیف
    • ضعیف
    • مشابه
    • خوب
    • بسیار خوب
  • میزان شهرت سایتی که از آن خریداری می کنید چگونه است؟
    • بسیار زیاد
    • زیاد
    • نظری ندارم
    • کم
    • بسیار کم
  • کیفیت کالاهای خریداری شده از سایت شما در مقایسه با سایت های دیگر چگونه است؟
    • بسیار زیاد
    • زیاد
    • نظری ندارم
    • کم
    • بسیار کم
  • میزان شهرت برند خریداری شده در مقایسه با برندهای دیگر چگونه است؟
    • بسیار زیاد
    • زیاد
    • نظری ندارم
    • کم
    • بسیار کم

 

نظرسنجی های وب یک راه عالی برای درک بازخورد مشتری در خطوط محصول، ویژگی ها و خدمات جدید است. نظرسنجی های اینترنتی به شما کمک می کند درک واقعی از نیازهای بازار برای حفظ یک مزیت رقابتی را داشته باشید.الگوهای بازاریابی زیر شامل ارزیابی وب سایت، خدمات تجارت الکترونیک، رضایت خرده فروش وب و غیره می باشد