پرسشنامه‌های آنلاین ارزیابی خرید آنلاین ابزارهای موثری هستند که به تحلیل الگوها و تجربیات مشتریان در فضای دیجیتال کمک می‌کنند. این پرسشنامه‌ها عمدتاً شامل سوالاتی درباره تجربه خرید آنلاین، رضایت مشتری، امکانات و خدمات پشتیبانی، امنیت تراکنش‌ها و ارزیابی کیفیت محصولات هستند. با جمع‌آوری این اطلاعات، کسب‌وکارها می‌توانند نقاط قوت و ضعف خود را در زمینه خدمات آنلاین بررسی کنند و بر اساس بازخوردهای مشتریان، اقدامات بهبودی را پیاده‌سازی نمایند.

پرسشنامه‌های آنلاین ارزیابی خرید آنلاین به تازگی نقش مهمی در پیشبرد تجارت الکترونیک و ارتقاء تجربه خرید آنلاین فراهم کرده‌اند. این ابزارها به تاجران امکان می‌دهند تا با درک عمیق‌تر از نیازها و انتظارات مشتریان، بهبودهای لازم را در فرآیند خرید آنلاین ایجاد کنند و از این طریق بازاریابی هدفمندتر و کسب رضایت بیشتر از مشتریان را به دست آورند.

 


 

  • باتوجه به تجربه ی خود از خرید آنلاین،یک گزینه را برای هر عبارت انتخاب کنید.
  • من ترجیح می دهم که از دفاتر، مراکز و فروشگاه های محلی (خرده فروشان اینترنت) خرید کنم.
    • بسیارموافق
    • موافق
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالف
    • مخالف
    • بسیار مخالف
    • مطمئن نیستم
  • من خرده فروشی اینترنتی را به سایر خدمات خرید خانه (یعنی کاتالوگ، خدمات 1-800 یا تلویزیون) ترجیح می دهم.
    • بسیارموافق
    • موافق
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالف
    • مخالف
    • بسیار مخالف
    • مطمئن نیستم
  • خرده فروشی اینترنتی، فقط محصولات یا خدماتی را به فروش نمی رساند - من آن را نیز سرگرم می کند.
    • بسیارموافق
    • موافق
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالف
    • مخالف
    • بسیار مخالف
    • مطمئن نیستم
  • من با خرید اینترنتی پاداش و تخفیف ویژه دریافت کردم.
    • بسیارموافق
    • موافق
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالف
    • مخالف
    • بسیار مخالف
    • مطمئن نیستم
  • نگاه به وب سایت خرده فروشی اینترنتی برای من جذاب است.
    • بسیارموافق
    • موافق
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالف
    • مخالف
    • بسیار مخالف
    • مطمئن نیستم
  • من واقعا خرده فروشی های اینترنتی را دوست دارم.
    • بسیارموافق
    • موافق
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالف
    • مخالف
    • بسیار مخالف
    • مطمئن نیستم
  • من قصد دارم در آینده به بازدید از سایت (خرده فروشی اینترنتی) ادامه دهم.
    • بسیارموافق
    • موافق
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالف
    • مخالف
    • بسیار مخالف
    • مطمئن نیستم
  • من قصد دارم از (خرده فروش اینترنتی) در آینده خرید کنم.
    • بسیارموافق
    • موافق
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالف
    • مخالف
    • بسیار مخالف
    • مطمئن نیستم
  • (خرده فروشی اینترنتی) یکی از اولین مکان هایی است زمانی که من به یک نوع کالا یا خدمات ارائه شده نیاز دارم،به آن سر می زنم.
    • بسیارموافق
    • موافق
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالف
    • مخالف
    • بسیار مخالف
    • مطمئن نیستم
  • برای انجام این کار زمان و تلاش زیادی لازم است تا حساب کاربری دیگری را (خرده فروشی اینترنتی) ایجاد کنم.
    • بسیارموافق
    • موافق
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالف
    • مخالف
    • بسیار مخالف
    • مطمئن نیستم
  • برای این نوع محصول، زمان و انرژی بسیار زیادی برای جستجوی (خرده فروشی اینترنتی) دیگری وجود خواهد داشت.
    • بسیارموافق
    • موافق
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالف
    • مخالف
    • بسیار مخالف
    • مطمئن نیستم
  • محصولات و / یا خدماتی که از (خرده فروشی اینترنتی) خریداری کردم ارزش خوبی داشتند.
    • بسیارموافق
    • موافق
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالف
    • مخالف
    • بسیار مخالف
    • مطمئن نیستم
  • اگر برای خدمات بهتر ما پیشنهادی دارید بیان کنید.

 

 


ساخت پرسشنامه آنلاین

جهت طراحی پرسشنامه آنلاین حرفه‌ای در ابتدا لازم است در سامانه یوچک ثبت نام کنید و به‌راحتی اولین پرسشنامه اینترنتی رایگان خود را بسازید. در نرم افزار نظرسنجی یوچک ابزارهای زیادی جهت ساخت پرسشنامه آنلاین وجود دارد که به وسیله آن‌ها می‌توانید داده‌های بدست آمده را با کمترین خطا و بصورت تمیز دریافت کنید و بر روی نمودارهای آماری نتایج آن را تحلیل کنید.

همچنین با امکان جدید پرسشنامه ساز هوشمند نیز میتوانید به راحتی با چند کلیک پرسشنامه خود را متناسب با نیازتان بسازید