ارزیابی خرید عمومی و دموگرافیک
پرسشنامههای آنلاین ارزیابی خرید عمومی و دموگرافیک ابزارهای کلیدی در تجزیه و تحلیل الگوهای خرید مردم و مشتریان مختلف هستند. این پرسشنامهها علاوه بر جمعآوری اطلاعات اصلی از خریداران، اطلاعات جمعآوری شده در زمینه دموگرافی نیز اهمیت بسیاری دارد. سوالات مرتبط با موقعیت جغرافیایی، سن، جنسیت، درآمد، وضعیت تأهل و سایر متغیرهای دموگرافیک، اطلاعات مهمی را فراهم میکنند که در درک بهتر مخاطبان و نیازهای آنها در فرآیند خرید مؤثر هستند.
پرسشنامههای آنلاین ارزیابی خرید عمومی و دموگرافیک با ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان، امکان جمعآوری اطلاعات به سرعت و به صورت گسترده را فراهم میکنند. این اطلاعات به تجار و تاجران کمک میکنند تا بهبودهای لازم را در تجربه خرید، بازاریابی و تامین محصولات خود اعمال کنند. با تجزیه و تحلیل این دادهها، میتوان به شناخت الگوهای خریداری، ترجیحات مشتریان و بازارهای هدف برای ایجاد استراتژیهای موفق در حوزه خرید عمومی پرداخت.
- برای خرید لباس،معمولا به چند مغازه سر میزنید؟
-
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6-9
- 10-12
- بیشتر از 12
- سن تقریبی شما چندسال است؟
-
- 18-24
- 25-34
- 35-44
- 45-54
- 55-64
- 65 و بالاتر
- وضعیت تاهل خود را مشخص کنید:
-
- مجرد
- متاهل
- بیوه
- مطلقه
- لطفا حقوق سالیانه ی خود قبل از پرداخت مالیات را بنویسید.
- آخرین مقطع تحصیلی شما چیست؟
-
- زیردیپلم
- دیپلم
- فوق دیپلم
- لیسانس
- فوق لیسناس
- دکترا
- تعداد فرزندان زیر 18 سالتان را که در خانه هستند مشخص کنید
-
- 1
- 2
- 3
- 4
- بیشتر از4
- با خودتان،چندنفر در منزل ساکن هستید؟
-
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5 یا بیشتر
- وضعیت فعلی شغل شما چگونه است؟
-
- شاغل تمام وقت
- شاغل پاره وقت
- بیرون از منزل کار نمی کنم
- غیره
- شغل فعلی سرپرست خانواده چیست؟
-
- فنی/حرفه ای
- مدیریت/مالی
- کارمند
- فروشنده
- صنایع دستی/تجارت
- اپراتور
- کارگر
- کارگر خدماتی
- بازنشسته
- کار خانگی
- دانشجو
- بیکار
- غیره
- لطفا کدپستی خود را بنویسید.
از همکاری شما متشکرم.