همه چیز در مورد نظرسنجی در اپلیکیشن موبایل

یک خبر بد: اختلاف نظر شما با کاربران می‌تواند اپلیکیشن موبایل شما را به نابودی بکشاند.

فرقی نمی‌کند چقدر ساعت‌ها برای توسعه، برنامه‌ریزی و تبلیغات صرف کنید، نمی‌توانید همه باگ‌ها و اشتباهات تجربه کاربری (UX) را از بین ببرید. به‌ویژه در روزهای اولیه، به‌روزرسانی‌ها و رفع اشکالات برای توسعه‌دهندگان زیاد است.

اما کاربران توقع تجربه‌ای بی‌نقص دارند. و اگر به موقع واکنش نشان ندهید، رضایت مشتری کاهش خواهد یافت و رتبه‌بندی‌ها در فروشگاه اپلیکیشن و نرخ حفظ کاربران هم همینطور. طبق تحقیق گوگل، تنها 9 درصد از کاربران در اپلیکیشنی که نیازهایشان را به طور کامل برآورده نمی‌کند باقی خواهند ماند. و 29 درصد از کاربران ناراضی فوراً بعد از بروز مشکل، اپلیکیشن شما را ترک خواهند کرد.

پس، آیا کاری هست که بتوانید انجام دهید؟ بله، وجود دارد. فقط باید به بازخورد کاربران توجه کنید تا باگ‌ها را زود تشخیص دهید، به شکایات مشتریان پاسخ دهید و اپلیکیشن موبایل خود را بازطراحی کنید تا نیازهای آن‌ها را برآورده سازد. به‌طور خلاصه: اپلیکیشن شما باید کاربر محور باشد. بهترین راه برای دستیابی به این هدف، تنظیم پرسشنامه آنلاین‌های اپلیکیشن موبایل است.

با پرسش‌های مناسب پرسشنامه آنلاین موبایل که در زمان مناسب در اپلیکیشن شما ظاهر می‌شوند، کاربران را در لحظاتی که بیشترین تعامل را دارند، خواهید یافت. شما بازخوردی از اپلیکیشن موبایل جمع‌آوری خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد اصطکاک را از بین ببرید و تجربه مشتری را بهبود بخشید. و اگر کارت‌های خود را درست بازی کنید  بررسی‌های 5 ستاره بیشتری خواهید داشت و از بررسی‌های منفی جلوگیری خواهید کرد.

مزایای پرسشنامه آنلاین اپلیکیشن موبایل

اگر می‌خواهید با کاربران و رقبا همگام باشید برای شما پرسشنامه آنلاین‌های اپلیکیشن موبایل ضروری هستند. در اینجا چند مزیت از یک پرسشنامه آنلاین خوب طراحی شده آورده شده است:

1. بهبود و تسریع توسعه اپلیکیشن موبایل  

یک نظرسنجی درون‌اپلیکیشنی به شما کمک می‌کند تا باگ‌ها و نواقص تجربه کاربری (UX) را در مراحل اولیه توسعه شناسایی کنید.

از کاربران خود بپرسید که آیا در استفاده از اپلیکیشن با مشکلی مواجه شده‌اند. شما می‌توانید بازخورد کلی از اپلیکیشن را درخواست کنید یا در مورد ویژگی‌های خاصی سوال کنید.

بهترین ابزارهای نظرسنجی، مانند یوچک، به شما امکان اجرای نظرسنجی‌های هدفمند را می‌دهند. این نظرسنجی‌ها می‌توانند در بخش‌های خاصی از اپلیکیشن یا فقط برای یک گروه خاص از کاربران نمایش داده شوند. به این ترتیب، شما به سرعت متوجه خواهید شد که کدام بخش‌های اپلیکیشن شما نیاز به اصلاح دارند.

2. طراحی نقشه راه محصول بر اساس نیازهای کاربران  

ورودی‌های کاربران به شما این امکان را می‌دهد که نقشه راه محصول خود را طراحی کنید و وظایف را بر اساس داده‌ها و نه حدس و گمان اولویت‌بندی کنید.

از پرسیدن اینکه چه ویژگی‌هایی را کاربران دوست دارند در اپلیکیشن شما ببینند، نترسید. شما می‌توانید این کار را با اضافه کردن سوالات باز به نظرسنجی‌های خود انجام دهید تا بازخورد کیفی جمع‌آوری کنید.

پاسخ‌های پرتکرار را به نقشه راه خود اضافه کنید. اگر بازخورد زیادی از مشتریان دریافت می‌کنید، می‌توانید یک نظرسنجی اضافی اجرا کنید و از کاربران خود بخواهید از بین محبوب‌ترین گزینه‌ها انتخاب کنند.

3. اپلیکیشن موبایل خود را بدون باگ نگه دارید 

صرف نظر از تعداد سناریوهایی که اجرا می‌کنید، نمی‌توانید هرگونه ناهماهنگی ممکن در تجربه کاربر و مشتری را پیش‌بینی کنید. به همین دلیل، باید حتی در اپلیکیشن‌های پایدار نیز از نظرسنجی‌ها استفاده کنید. به کاربران خود امکان دهید بازخورد منفی خود را ابراز کنند و به آن‌ها رسیدگی کنید. با این کار، مشکلات جدید را زود تشخیص داده و مشتریان خود را راضی نگه خواهید داشت.

برای درک عمیق‌تر از مسیر مشتری، داده‌های کیفی نظرسنجی خود را با داده‌های کمی از ابزارهای تحلیلی محصول خود ترکیب کنید. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که کاربران شما اغلب پس از استفاده از یک ویژگی خاص، اپلیکیشن شما را ترک می‌کنند، در آن نقطه نظرسنجی را راه‌اندازی کنید و از مشتریان خود بپرسید دقیقاً چه چیزی باعث شد که آن‌ها اپلیکیشن را ترک کنند و چگونه می‌توانید برای آن‌ها بهبود ایجاد کنید.

بسیاری از ابزارهای نظرسنجی، از جمله یوچک، یکپارچه‌سازی‌ها را ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد بازخوردها را مستقیماً به نرم‌افزارهای تحلیلی خود ارسال کنید.

4. قبل از تبدیل بازخورد منفی به نظرات بد آن را بررسی کنید 

اگر بازخوردهای منفی زیادی از نظرسنجی‌ها دریافت کنید، رتبه‌بندی فروشگاه اپلیکیشن شما این را منعکس خواهد کرد. از همه کاربران کورکورانه نخواهید که نظر آنلاین بدهند. در عوض، از منطق گذری استفاده کنید مسیرهای مختلفی برای پاسخ‌دهندگان بر اساس پاسخ‌های قبلی‌شان ایجاد کنید.

از کاربران ناراضی بپرسید که چه چیزی را در اپلیکیشن شما دوست ندارند و سعی کنید مشکلات را برطرف کنید. با اپلیکیشن‌های نظرسنجی مانند یوچک، شما از هر پاسخی اطلاع خواهید داشت، بنابراین فرصتی برای واکنش در زمان واقعی خواهید داشت.

اگر کاربران شما متوجه شوند که شما اهمیت می‌دهید، ممکن است از چند نظر بد جلوگیری کنید یا حتی یک منتقد را به یک طرفدار تبدیل کنید.

5. از مزایای تبلیغات دهان به دهان بهره‌مند شوید  

آیا نظرسنجی‌های مثبت زیادی دریافت می‌کنید؟ چرا از کاربران وفادار خود نمی‌خواهید که در فروشگاه اپلیکیشن شما را رتبه‌بندی کنند، شما را به دوستانشان معرفی کنند، یا به تسترهای بتا تبدیل شوند؟

یک فراخوان به عمل به پرسشنامه آنلاین درون‌اپلیکیشنی خود اضافه کنید تا کاربران خود را به جایی که می‌خواهید هدایت کنید. همچنین می‌توانید از یک انگیزه برای تشویق آن‌ها استفاده کنید.

6. درک احساسات کاربران نسبت به برند شما  

اگر اپلیکیشن موبایل شما محصول اصلی شماست، جای خوبی برای انجام یک نظرسنجی تجربه مشتری عمومی است. مشتریان خود را در کانالی که ترجیح می‌دهند، زمانی که بیشتر درگیر هستند و رضایت و وفاداری آن‌ها را با یک نظرسنجی NPS (امتیاز خالص ترویج‌کننده) یا CSAT (امتیاز رضایت مشتری) ارزیابی کنید.

7. استفاده از نظرسنجی‌ها به عنوان یک کانال ارتباطی اضافی  

نظرسنجی‌های اپلیکیشن موبایل یک نقطه تماس عالی با مشتریان شما هستند. از پرسش‌های باز نظرسنجی خجالت نکشید، مادامی که خوب طراحی شده باشند—آن‌ها به شما امکان می‌دهند صدای مشتریان خود را بشنوید.

شما همچنین می‌توانید نظرسنجی‌های خود را به یک فرم تماس کوچک تبدیل کنید. برای مثال، هنگامی که یک نظرسنجی مشتری جدید انجام می‌دهید، از آن‌ها بپرسید آیا مایل هستند در پایان توسط پشتیبانی مشتری شما تماس گرفته شوند یا خیر.

به مشتریان خود تمام توجه لازم را بدهید تا از ترک آن‌ها جلوگیری کنید.

13 سوال برتر پرسشنامه آنلاین اپلیکیشن موبایل

پرسشنامه آنلاین‌های موبایل را در هر مرحله از توسعه اپلیکیشن خود اجرا کنید.

ترکیب پرسش‌های بسته و باز نتایج کیفی و بازخورد عملیاتی به شما می‌دهد. در اینجا لیستی از 13 سوال برای طراحی پرسشنامه آنلاین ایده‌آل شما آورده شده است، که به چهار دسته تقسیم شده‌اند:

  •  سوالات فنی در مراحل اولیه توسعه
  •  پرسش‌های جستجوی ویژگی‌های اولیه توسعه
  •  سوالات پرسشنامه آنلاین نقشه راه محصول
  •  سوالات کلی تجربه مشتری

سوالاتی برای یک نظرسنجی فنی در مراحل اولیه توسعه

  1. آیا اپلیکیشن انجام این کار را برای من آسان کرد؟

با این پرسش ساده می‌توانید ارزیابی کنید که آیا ویژگی‌های اپلیکیشن موبایل شما به راحتی قابل استفاده هستند یا خیر.

این سوال بخشی از نظرسنجی امتیاز تلاش مشتری (CES) است. شما می‌توانید این سوال را با یک پرسش باز اضافی (مانند "چه تغییری در این ویژگی ایجاد می‌کردید؟") ترکیب کنید تا از نارضایتی‌ها و نقاط مشکل‌دار درون اپلیکیشن مطلع شوید.

عملی که در این سوال به آن اشاره می‌شود، می‌تواند درباره هر ویژگی جدیدی باشد که شما به تازگی اضافه کرده‌اید؛ از جمله فرایند پرداخت، عملکرد جستجو، سیستم برچسب‌گذاری و غیره.

  1. اپلیکیشن پس از به‌روزرسانی چگونه اجرا می‌شود؟

هیچ میزان از تست نمی‌تواند تمامی مشکلات احتمالی UX را پیش‌بینی کند. از کاربران خود بپرسید که آیا با چالش‌هایی مواجه شده‌اند یا خیر؛ به ویژه اگر اپلیکیشن موبایل شما جدید است یا ویژگی جدیدی را توسعه داده‌اید.

این سوال بهترین عملکرد را به عنوان یک نظرسنجی دو بخشی دارد. همیشه از کاربرانی که کاملاً راضی نیستند بخواهید تا مشکلات را به تفصیل شرح دهند.

یک نکته دیگر: پاسخ‌ها را بر اساس دستگاه کاربر فیلتر کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا منبع مشکل را شناسایی کنید. شما می‌توانید این کار را با یکپارچه‌سازی ابزار نظرسنجی خود با CRM برای دریافت نقاط داده بیشتر انجام دهید یا به سادگی با اضافه کردن سوالی درباره دستگاه و سیستم عامل پاسخ‌دهنده.

  1. طراحی اپلیکیشن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

هیچ تجربه مشتری برجسته‌ای بدون یک تجربه کاربری خوب وجود ندارد. کاربران شما نباید مشکلی در پیمایش اپلیکیشن موبایل شما داشته باشند و در حین انجام این کار باید از نظر زیبایی نیز راضی باشند. در غیر این صورت، آنها به سرعت ناامید می‌شوند و اپلیکیشن را ترک می‌کنند.

سعی کنید از همان ابتدا بفهمید که کاربران شما چه احساسی نسبت به طراحی اپلیکیشن دارند و در صورت لزوم، آن را با استفاده از قالب نظرسنجی بازطراحی اپلیکیشن تنظیم کنید:

  1. تجربه شما با اپلیکیشن ما چگونه بوده است؟

این سوال اصلی پرسشنامه آنلاین امتیاز رضایت مشتری (CSAT) است. هدف آن ارزیابی سطح کلی رضایت کاربران شما است.

نظرسنجی CSAT زمانی مفید است که اپلیکیشن موبایل شما جدید باشد و بخواهید ببینید چگونه در بین کاربران جا افتاده است. اما بهترین کار این است که این نظرسنجی را به‌صورت منظم (یک یا دو بار در سال) تکرار کنید.

با این کار، شما می‌توانید معیارهای CSAT برای خود ایجاد کنید و وضعیت برنامه تجربه مشتری خود را نظارت کنید.

همیشه با سوالات باز پیگیری کنید تا بازخورد کاربران را دریافت کنید و از آنها بخواهید که نظرات خود را مطرح کنند. نگران نباشید اگر کاربران شما تمایل داشته باشند نظرات خود را با جزئیات بیان کنند. ابزارهای خوب نظرسنجی، از جمله یوچک، تمامی پاسخ‌ها را ثبت می‌کنند حتی اگر نظرسنجی به طور کامل ارسال نشده باشد!

5: آیا این اپلیکیشن را به دوستان یا همکاران خود توصیه می‌کنید؟

این سوال کلاسیک از نظرسنجی NPS (امتیاز خالص تبلیغ‌کننده) می‌آید که یکی دیگر از نظرسنجی‌های آزموده شده برای ارزیابی رضایت مشتری است.

این سوال به شما کمک می‌کند تا بفهمید اپلیکیشن موبایل شما چند نفر حامی دارد، که می‌تواند نشانگر رشد آینده باشد. در نهایت، تبلیغات دهان به دهان بهترین روش بازاریابی است، و مشتریان خوشحال کمتر احتمال دارد که از شما جدا شوند.

  • پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی NPS به سه دسته تقسیم می‌شوند:
  • ترویج‌دهندگان: کاربران راضی که نمره ۸ یا ۹ را انتخاب کرده‌اند.
  • بی‌تفاوت‌ها: گروه بی‌تفاوت از پاسخ‌دهندگان که نمره ۷ یا ۸ را انتخاب کرده‌اند.
  • منتقدان: کاربران ناراضی که نمره‌ای بین ۱ تا ۶ انتخاب کرده‌اند.

6: دلیل امتیاز شما چیست؟

این سوال باز برای کاربران با امتیاز بالا و پایین مناسب است. این سوال به آنها اجازه می‌دهد تا توضیح دهند چه چیزی را در اپلیکیشن شما دوست دارند یا ندارند. در نتیجه، شما بازخورد ارزشمندی از مشتریان خود دریافت می‌کنید که می‌توانید بر اساس آن اقدام کنید.

به یاد داشته باشید که این سوال بسیار کلی است—پس بهتر است از آن استفاده کنید اگر مخاطبان شما از پیش نظرهای مشخص و آماده‌ای برای به اشتراک گذاشتن دارند.

7: آیا مایلید برای ما در اپ استور نظر بنویسید/امتیاز دهید؟

هر زمانی که در نظرسنجی CSAT خود امتیاز مثبتی دریافت کردید (هر چیزی بالای ۳ در مقیاس ۵ نقطه‌ای) یا در نظرسنجی NPS (۸ یا ۹)، می‌توانید از کاربران خود بخواهید شما را تبلیغ کنند.

این سوال به‌ویژه به عنوان سوال پیگیری در نظرسنجی NPS مؤثر است به هر حال، پاسخ‌دهنده تازه گفته که حاضر است شما را توصیه کند، پس چرا از این پیشنهاد استفاده نکنید؟

از آنها بخواهید که به صورت آنلاین نظری بنویسند یا در اپ استور به شما امتیاز دهند. بهتر است لینکی را نیز شامل کنید که کاربران شما را به سرعت به محل مناسب هدایت کند.

8: چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا اپلیکیشن را بهبود ببخشیم؟

ارسال مستقیم کاربران ناراضی و منتقد به اپ استور ممکن است ایده خوبی نباشد بهتر است اجازه دهید آنها درون نظرسنجی داخل اپلیکیشن، نظرات خود را بیان کنند. بازخورد منفی دستورالعمل مستقیمی برای بهبود اپلیکیشن موبایل شما است تا تجربه مشتری را ارتقا دهید.

همیشه به بازخورد اپلیکیشن که دریافت می‌کنید عمل کنید. قسمت‌های مشکل‌دار اپلیکیشن خود را بهبود دهید یا با کاربران خود تماس بگیرید و اشتباهات خود را جبران کنید. این کار نشان می‌دهد که شما اهمیت می‌دهید و ممکن است از نظرات منفی آنلاین جلوگیری کنید یا حتی یک مشتری ناراضی را به یک مشتری خوشحال تبدیل کنید!

سوالات مربوط به نظرسنجی شناسایی ویژگی‌ها در مراحل اولیه توسعه

9: آیا اپلیکیشن ما به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می‌کند؟

این سوال به شما کمک می‌کند تا موارد استفاده ایده‌آل برای اپلیکیشن موبایل خود را کشف کنید. شما متوجه خواهید شد که چرا مشتریان اپلیکیشن شما را نصب می‌کنند و در چه مواقعی بیشترین کاربرد را دارد—و بررسی می‌کنید که آیا این واقعیت با فرضیات شما همخوانی دارد یا خیر.

اگر اپلیکیشن شما کار کاربران را به درستی انجام دهد، یک قدم به ایجاد یک رابطه پایدار با آنها نزدیک‌تر شده‌اید. اگر اینطور نیست، از پاسخ‌دهندگان نظرسنجی بخواهید تا پاسخ‌های خود را با یک سوال اضافی مانند «چه چیزی را باید بهبود دهیم تا به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کنیم؟» توضیح دهند.

در هر صورت، به راحتی می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام قسمت‌های اپلیکیشن خود را باید بر روی آنها تمرکز کنید. و فراموش نکنید که پرکاربردترین موارد استفاده را به یک ارزش پیشنهادی تبدیل کنید!

10: آیا ویژگی‌هایی وجود دارد که دوست دارید به اپلیکیشن اضافه کنیم؟

اجازه دهید مشتریان شما ایده‌های خود را برای عملکردها یا ویژگی‌های جدید بیان کنند. پاسخ‌های تکراری یا حتی یک پیشنهاد به شما کمک خواهد کرد تا فرآیند توسعه ویژگی‌های خود را غنی‌سازی و مرتب کنید.

این یک سوال پیگیری خوب برای هر نوع نظرسنجی است، پس از اضافه کردن آن به نظرسنجی‌های درون‌اپلیکیشنی خود گاهی اوقات دریغ نکنید.

11: این ویژگی جدید را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

هر زمان که یک ویژگی جدید پیاده‌سازی کردید، مطمئن شوید که به درستی کار می‌کند و انتظارات کاربران شما را برآورده می‌کند.

اضافه کردن یک سوال پیگیری که از کاربران ناراضی درخواست توضیح می‌کند، ایده خوبی است—برای مثال، «چه چیزی را در این ویژگی جدید دوست ندارید؟»

سوالات مربوط به نظرسنجی نقشه راه محصول

12: هر چند وقت یکبار از ویژگی‌های زیر استفاده می‌کنید؟

این سوال بسته به شما کمک می‌کند تا محبوب‌ترین ویژگی‌ها را شناسایی کنید که احتمالاً کلید موفقیت شما هستند.

همیشه مطمئن شوید که ویژگی‌های محبوب شما به خوبی کار می‌کنند و به راحتی قابل دسترسی هستند. و هنگامی که بخش‌هایی از اپلیکیشن را که کمترین علاقه را به خود جلب کرده‌اند شناسایی کردید، به فکر حذف آنها باشید یا حداقل منابع کمتری به آنها اختصاص دهید—شما نمی‌خواهید پول خود را روی چیزهایی که هیچ‌کس به آن نیاز ندارد، هدر دهید.

 13: آیا این ویژگی/دکمه به راحتی پیدا می‌شود؟

این نسخه از سوال **امتیاز تلاش مشتری (CES)** به شما کمک می‌کند تا ارزیابی کنید که آیا محبوب‌ترین ویژگی‌های شما به راحتی در دسترس هستند یا خیر و در نتیجه تجربه کاربری را بهبود بخشید و رضایت مشتری را افزایش دهید.

سوالات کلی مربوط به تجربه مشتری

وقتی اپلیکیشن موبایل شما فعال و راه‌اندازی شد، باید مطمئن شوید که کاربران شما به طور کامل راضی هستند. در هنگام پرسیدن سوالات کلی درباره تجربه مشتری، همیشه باید دو هدف اضافی را در نظر داشته باشید:

  • به کاربران خود اجازه دهید نظرات خود را با شما در میان بگذارند (با کمک سوالات باز).
  • کاربران راضی را تشویق کنید تا در اپ استور نظر بدهند یا امتیاز دهند، در حالی که از دریافت نظرات منفی جلوگیری می‌کنید.
  • برای دستیابی به این هدف، باید از ویژگی منطق عبوری (skip logic) استفاده کنید و جریان سوالات را در نظرسنجی‌های خود به دقت طراحی کنید. بیایید ببینیم چگونه می‌توان این کار را انجام داد.

نکاتی جهت طراحی سوالات نظرسنجی اپلیکیشن موبایل

کلید موفقیت در نظرسنجی‌های اپلیکیشن موبایل فقط پرسیدن سوالات درست نیست. شما باید یک تجربه آسان و روان ایجاد کنید که نرخ پاسخگویی را به حداکثر برساند.

در اینجا چند نکته که باید هنگام طراحی نظرسنجی اپلیکیشن موبایل در نظر بگیرید، آورده شده است.

زمان‌بندی مهم است

نظرسنجی‌های شما باید در مکان و زمان مناسب ظاهر شوند.

فقط به این فکر کنید: شما از یک کاربر جدید نمی‌پرسید که آیا اپلیکیشن را به دوست خود توصیه می‌کند یا نه درست مانند اینکه از کسی که فقط در حال مرور فروشگاه شما است نمی‌پرسید که آیا از خدمات مشتری شما راضی است یا نه.

هر بار که نظرسنجی درون‌اپلیکیشنی تنظیم می‌کنید، مطمئن شوید که:

خیلی مکرر ظاهر نمی‌شود. حداقل یک ماه صبر کنید قبل از اینکه هر نظرسنجی را دوباره اجرا کنید؛

جریان‌های کاربری را مختل نمی‌کند؛

نظرسنجی‌های مرتبط با رویداد را بدون تأخیر فعال کنید. برای مثال، هنگامی که مشتری شما یک خرید را در اپلیکیشن انجام می‌دهد، بلافاصله به او نظرسنجی نشان دهید (به جای اینکه منتظر بمانید تا دفعه بعد وارد شود).

نظرسنجی‌های خود را کوتاه نگه دارید

اپلیکیشن‌های موبایل همه چیز راجع به سهولت استفاده هستند. نظرسنجی‌های طولانی کاملاً برخلاف این اصل هستند.

سعی کنید نظرسنجی‌های موبایل خود را تا حد ممکن کوتاه نگه دارید. سوالات بسته را در اولویت قرار دهید که فقط به یک ضربه روی صفحه نیاز دارند و سوالات باز را بسیار متمرکز کنید. کاربران خود را مجبور نکنید که به سختی در مورد پاسخ‌هایشان فکر کنند!

هدف شما همیشه باید جلوگیری از خستگی نظرسنجی باشد. اما اگر قصد دارید پرسشنامه آنلاین های پیچیده‌تری انجام دهید، سعی کنید آنها را برای وبسایت، اپلیکیشن وب یا ایمیل خود بگذارید—بسته به نوع کسب‌وکار شما.

از قدرت سوالات باز استفاده کنید

سوالات باز بهترین راه برای شنیدن صدای مشتریان شما و دریافت بازخورد قابل اجرا هستند. به همین دلیل نباید از آنها اجتناب کنید، حتی اگر نیاز به کار بیشتری از طرف کاربران دارند.

تقویت تجربه کاربری با نظرسنجی‌های یوچک

نظرسنجی‌ها با اپلیکیشن موبایل به شما کمک می کنند تا با برجسته کردن نظرات مشتریان، به اهداف خود برسد. با بازخورد مشتری، شما می‌توانید:

  • توسعه ویژگی‌ها را اولویت‌بندی کنید،
  • نقص‌ها و نقاط مشکل‌دار را شناسایی کنید،
  • معیارها و شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) را تنظیم کنید،
  • ویژگی‌های جدید ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید که سوالات درست را بپرسید و به بهترین روش‌های نظرسنجی پایبند باشید تا بازخورد قابل اجرا جمع‌آوری کنید و از زمان گرانبهای کاربران خود به بهترین نحو استفاده کنید.


اشتراک در تلگرام
اشتراک در فیسبوک
اشتراک در توئیتر
اشتراک در واتس‌اپ
اشتراک در واتس‌اپ
اشتراک در SMS


توسط سامانه یوچک پرسشنامه آنلاین بسازید ، آن را به اشتراک بگذارید و از داده های بدست آمده گزارش گیری کنید.


1000 Characters left